1403/02/08

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/08

-

درباره سونیوز

رسانه سونیوز به عنوان یک پایگاه خبری تحلیلی 3 زبانه با اخذ مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره مجوز 86834 هم اکنون در حال فعالیت است.

دفتر مرکزی این رسانه فراگیر در کلانشهر تبریز واقع شده است و امتیاز مادی و معنوی این پایگاه خبری به مدیر مسئولی دکتر فرید حیدری متعلق به موسسه فرهنگی هنری فصل هنر می باشد.

سونیوز یک رسانه خصوصی، مستقل و مردمی می باشد که به هیچ شخص، گروه و جناحی وابستگی نداشته و سعی دارد با رعایت اصل شفافیت و صداقت، به درست ترین شکل ممکن جریان آزاد اطلاعات را برقرار نماید.

« سو » در زبان ترکی آذری به معنی آب بوده و وجه تَسمیه این واژه، برگرفته شده از ریشه تُرکی آن، به مفهوم « زلال » و « شفاف » بودن است و شعار این رسانه نیز بر حسب مفهوم و عملکرد آن « رسانه ای به زلالی سو » می باشد.

رسانه سونیوز با تشکیل تیم حرفه ای تحریریه شامل، سردبیر، دبیر تحریریه، خبرنگاران، ویراستاران، عکاسان، طراحان ، متخصصین تولید محتوا، گزارشگرها و گوینده های حرفه ای به صورت مُنسجم و منظم در حوزه خبر و اطلاع رسانی فعالیت می کند. محتوای این رسانه در حال حاضر به زبان فارسی بوده و با سرویس های متنوع، اخبار حوزه های مختلف را پوشش می دهد .

موسسه فرهنگی هنری فصل هنر به عنوان صاحب امتیاز این رسانه، هم اکنون در حال ایجاد زیرساخت های لازم برای راه اندازی زبان های ترکی آذربایجانی و انگلیسی بر روی وب سایت سونیوز می باشد که با این امکان قصد دارد فعالیت های خود را به خارج از مرزهای ایران گسترش دهد.

سونیوز در تهران، مراکز استان های شمالغرب کشور و در برخی کشورهای حوزه قفقاز، دارای خبرنگار اختصاصی می باشد که رویدادهای مهم این مناطق را به صورت ویژه و حرفه ای پوشش می دهد.

پایگاه خبری سونیوز، یک رسانه صرفا مبتنی بر مَتن نبوده و سعی دارد با پوشش خبری در قالب های ویدیویی، پادکست، گزارش های اختصاصی و باکس های خبری ویژه همانند یک شبکه خبری عمل کرده و در تولید محتوای اختصاصی متفاوت از رقبای خود عمل کند.

آدرس وب سایت خبری رسانه سونیوز www.sounews.ir می باشد که در اغلب پلتفُرم ها، همانند اینستاگرام، فیس بوک، تلگرام، آپارات، ییوتیوب و ایتا نیز حضور داشته و شما می توانید سونیوز را از این شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

 

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

اخبار ویژه

پژوهشیار