1403/02/23

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/23

-

بی توجهی دولت به سینماها در ایام کرونا

کد خبر : 836
13:33
1400/01/22

یک تهیه‌کننده سینما از عدم تحقق وعده های دولت در مورد حمایت از سینماها در شرایط کرونا انتقاد کرد و گفت: وعده‌هایی داده شد اما این وعده‌ها چندان محقق نشد.

به گزارش سونیوز، حمید اعتباریان اظهار کرد کرونا لطمه زیادی به سینما و تئاتر زده و معلوم نیست چه زمانی از این شرایط خارج می‌شویم و مردم با وجود رعایت حداکثری موازین بهداشتی در این اماکن، تحت تاثیر تعطیلی‌های چندباره و البته وحشت از کرونا قرار گرفته‌اند در حالی که سینماها کمترین آلودگی را دارند.
وی با انتقاد از عدم حمایت دولت از بخش سینمایی تصریح کرد: در این شرایط بحرانی دولت نیز کمک چندانی به سینماها نکرده و هرچند وعده‌هایی داده شد اما این وعده‌ها چندان محقق نشد و قرار بود وزارت ارشاد کمک‌هایی کند ولی آنقدر کند عمل می‌کند که این کمک‌ها کارگر نبوده است و سینماها همچنان آسیب می‌بینند و این در حالی است که در همه جای دنیا دولت‌ها به صنایع به ویژه صنعت سینما کمک کردند.
این تهیه کننده سینما گفت: قرار بود در ایران هم شاهد این موضوع باشیم که متاسفانه این اتفاق نیافتاد و این در حالی است که هر سینمایی چند نیروی فعال دارد و این افراد با تعطیلی سینماها بیکار می‌شوند و سالن‌داران هم با تعطیلی سینما قدرت پرداخت حقوق کارکنان باقی مانده را ندارند چون حتی آن مبلغ کمی که از محل حضور تماشاگران حاصل می‌شود، حالا دیگر قطع شده است.

برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار