1403/08/01

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/08/01

-

اطلاعیه سفارت ایران در لبنان

کد خبر : 8123
19:30
1403/07/29

سونیوز: سفارت ایران در لبنان در اطلاعیه‌ای ضمن محکوم کردن ترور یک زن ایرانی به همراه همسرش در لبنان توسط رژیم اسرائیل خواستار اقدام عملی مجامع بین‌المللی در مقابل جنایات رژیم شد.

به گزارش آژانس خبری سونیوز، سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان در اطلاعیه در خصوص شهادت یک زن ایرانی در لبنان بر اثر حملات وحشیانه اسرائیل بیان کرد: با کمال تأسف به اطلاع هموطنان عزیر می‌رساند که در نتیجه حمله پهپادی ضدانسانی رژیم اسرائیل در روز شنبه مورخ 28 مهرماه به مکانی عمومی در منطقه جونیه لبنان، یکی از زنان ایرانی مقیم لبنان به نام « معصومه کرباسچی » بهمراه همسرش به فیض شهادت نائل گردید. 

موسسه فرهنگی هنری فصل هنر، مشاور و مجری پروژه های فرهنگی، هنری، رسانه ای و تبلیغاتی شماست. موسسه فرهنگی هنری به عنوان جامع ترین موسسه فرهنگی هنری شمالغرب کشور و اولین شرکت خلاق در حوزه صدا و تصویر با شعار « فقط تصور کن... ! » ، ایده ها و تصورات شما را ممکن می سازد.

           ارتباط با موسسه فرهنگی هنری فصل هنر/ کلیک کنید.
 
در این اطلاعیه آمده است: سفارت جمهوری اسلامی در بیروت ضمن عرض تبریک و تسلیت به فرزندان و بستگان این عزیز، و محکوم نمودن شدید این اقدام وحشیانه اسرائیلی‌ها که شهروندان بی‌گناه را مورد هدف قرار می‌دهد؛ از مجامع بین‌المللی خواستار اقدام عملی، فوری و مؤثر در حمایت از جان انسان‌های بی‌گناهی است که در معرض تهدید دائم ماشین جنگی رژیم اسرائیلی هستند.
 

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار