1403/06/29

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/06/29

-

سرنوشت نامعلوم خدمه شناور واژگون شده در خلیج فارس

کد خبر : 66
12:27
1399/10/07

تلاش ها برای یافتن خدمه شناور واژگون شده در خلیج فارس ادامه دارد.

به گزارش سونیوز،شناور ایرانی لندینگرافت خوارزم دو روز قبل، در جنوب جزیره لارک خیلج فارس واژگون شده و تاکنون اطلاعی از سرنوشت هفت خدمه ناپدید شده این کشتی در بدست نیامده است.

عملیات جستجو و ‌نجات این هفت نفر ادامه دارد و به گفته مقامات بنادر و دریانوردی ایران، عملیات جست و جو و نجات خدمه کشتی از همان دقایق ابتدایی گزارش حادثه آغاز شده است.

به گفته اسماعیل مکی‌زاده معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، بلافاصله پس از وصول پیام، شناور ناجی ۱۲ از جزیره قشم به موقعیت اعزام ‌و هماهنگی لازم برابر طرح استانی جستجو و نجات دریایی با عوامل مرتبط از جمله ندسا، نداجا و دریابانی استان و شناورهای عبوری در منطقه تنگه هرمز جهت پایش دریایی و هوایی منطقه صورت گرفت و عملیات جستجو و نجات نیز آغاز شد.

وی افزود: شناور مذکور به حالت واژگون توسط ناجی ۱۲ و در موقعیت حدوداً ۱۶ مایلی جنوب غربی کوهستک و ۹ مایلی شمال شرقی هرمز پیدا شد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان ادامه داد:تاکنون عملیات جستجو با بسیج تمام امکانات و نیروها و همچنین با اطلاع رسانی به شناورهای عبوری و مراکز جستجو و نجات دریایی کشورهای عمان، امارات متحده عربی و پاکستان ادامه دارد و در تلاش هستیم تا خدمه مفقود شده این شناور را پیدا کنیم.

گفتنی است خدمه مفقود شده شناور ایرانی لندینگرافت خوارزم شامل شش ایرانی و یک هندی است.


برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار