1403/03/01

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/03/01

-

۷۰۰ نیروی اورژانس آذربایجان‌شرقی در حالت آماده‌باش هستند

کد خبر : 655
21:18
1400/01/04

رئیس اورژانس و حوادث پیش‌بیمارستانی آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی و اداره‌کل مدیریت بحران استانداری مبنی بر ورود سامانه بارشی به استان، ۷۰۰ نیروی متخصص برای رویارویی با سوانح ناشی از حوادث جوی در حالت آماده‌باش هستند.

به گزارش سونیوز، فرزاد رحمانی روز چهارشنبه در بازدید از پایگاه‌های اورژانس، راهدارخانه، پلیس راه تبریز - آذرشهر و پایگاه امداد و نجات، اظهار داشت: این نیروهای متخصص در ۱۵۰ پایگاه ثابت مستقر هستند و ۲ فروند بالگرد نیز برای رویارویی با سوانح احتمالی تدارک دیده شده است.

وی همچنین به آمادگی تیم‌های واکنش سریع اورژانس نیز اشاره کرد و افزود: مرکز هدایت عملیات بحران نیز در امادگی کامل به سر می‌برد.

 رییس اورژانس آذربایجان‌شرقی به همراه مدیرکل مدیریت بحران استانداری، فرماندهی پلیس راه آذربایجان‌شرقی، مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی و مدیرکل راهداری امروز از محور تبریز - ملکان و مقر پلیس راه تبریز آذرشهر، راهدارخانه خاصبان، اورژانس عجب‌شیر و پایگاه امداد و نجات امام علی(ع) این شهرستان بازدید کردند.

نیروهای اورژانس آذربایجان‌شرقی در چهارشنبه‌سوری نیز به حالت آماده‌باش در آمدند و زحمت‌های زیادی متحمل شدند زیرا آذربایجان‌شرقی با ۲۲۳ مصدوم بعد از استان تهران بیشترین مصدوم حوادث چهارشنبه‌سوری را داشت.


برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار