1403/06/29

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/06/29

-

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خبر داد؛

حضور ۵۰۰ تیم در نخستین جشنواره رینوفست دانش آموزی تبریز

کد خبر : 4718
18:51
1402/08/18

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان اینکه در نخستین جشنواره فناوری و نوآوری دانش آموزی در تبریز موسوم به رینوفست ۸۰۰ نفر در قالب ۵۰۰ تیم نام نویسی کرده اند، گفت: انتظار داریم این تعداد تا پایان آبان ماه به1000 نفر برسد.

به گزارش سونیوز، مسعود سعادتی روز پنجشنبه در نشست خبری این جشنواره با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره فناوری و نوآوری دانش آموزی در تبریز، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌های علمی پذیرفته ترین روش در تعمیق و بسط علم است.
 
او با بیان اینکه 39 پژوهش سرای دانش آموزی در استان فعال است، افزود: این پژوهش سراها در سراسر استان مشغول فعالیت علمی و نوآورانه هستند.
 
سعادتی ببا بیان اینکه تحول از مدرسه شروع می شود نه از ادارات، گفت: از این رو سعی داریم با برگزاری و تداوم این جشنواره، تحول علمی در مدارس و جامعه را آغاز کنیم.
 
او با بیان اینکه جشنواره رینوفست همزمان با هفته پژوهش برگزار می شود، خاطرنشان کرد: از برترین های جشنواره در این همایش نیز تجلیل خواهد شد.
 
سعادتی ادامه داد: این فستیوال می تواند بخشی از برنامه‌های تحول در مدرسه باشد از این رو تلاش کرده ایم هر مدرسه و دانش آموزی تحت تاثیر این جشنواره باشد.
 
 رضا کریملو- رئیس ستاد اجرایی رینوتکس نیز در این جلسه با بیان اینکه نمایشگاه رینوفست برای نخستین بار و همزمان با یازدهمین دوره رینوتکس برگزار می‌شود، اظهار کرد: از تمام ظرفیت های دانش آموزی در این جشنواره استفاده می‌شود.
 
او ادامه داد: نخستین جشنواره فناوری و نوآوری دانش آموزی موسوم به رینو فست همزمان با یازدهمین دوره جشنواره رینوتکس ۱۴ تا ۱۷ آذر در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود.
 
انتهای پیام
 
 

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار