سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خبر داد؛
حضور ۵۰۰ تیم در نخستین جشنواره رینوفست دانش آموزی تبریز

کد خبر : 4718
18:51
1402/08/18


مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان اینکه در نخستین جشنواره فناوری و نوآوری دانش آموزی در تبریز موسوم به رینوفست ۸۰۰ نفر در قالب ۵۰۰ تیم نام نویسی کرده اند، گفت: انتظار داریم این تعداد تا پایان آبان ماه به1000 نفر برسد.


به گزارش سونیوز، مسعود سعادتی روز پنجشنبه در نشست خبری این جشنواره با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره فناوری و نوآوری دانش آموزی در تبریز، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌های علمی پذیرفته ترین روش در تعمیق و بسط علم است.
 
او با بیان اینکه 39 پژوهش سرای دانش آموزی در استان فعال است، افزود: این پژوهش سراها در سراسر استان مشغول فعالیت علمی و نوآورانه هستند.
 
سعادتی ببا بیان اینکه تحول از مدرسه شروع می شود نه از ادارات، گفت: از این رو سعی داریم با برگزاری و تداوم این جشنواره، تحول علمی در مدارس و جامعه را آغاز کنیم.
 
او با بیان اینکه جشنواره رینوفست همزمان با هفته پژوهش برگزار می شود، خاطرنشان کرد: از برترین های جشنواره در این همایش نیز تجلیل خواهد شد.
 
سعادتی ادامه داد: این فستیوال می تواند بخشی از برنامه‌های تحول در مدرسه باشد از این رو تلاش کرده ایم هر مدرسه و دانش آموزی تحت تاثیر این جشنواره باشد.
 
 رضا کریملو- رئیس ستاد اجرایی رینوتکس نیز در این جلسه با بیان اینکه نمایشگاه رینوفست برای نخستین بار و همزمان با یازدهمین دوره رینوتکس برگزار می‌شود، اظهار کرد: از تمام ظرفیت های دانش آموزی در این جشنواره استفاده می‌شود.
 
او ادامه داد: نخستین جشنواره فناوری و نوآوری دانش آموزی موسوم به رینو فست همزمان با یازدهمین دوره جشنواره رینوتکس ۱۴ تا ۱۷ آذر در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود.
 
انتهای پیام
 
 

نویسنده : سونیوز
پژوهشیار