1403/02/26

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/26

-

دمای امروز ورزقان 5 درجه زیر صفر شد

کد خبر : 4714
15:31
1402/08/18

سونیوز: رییس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: «طی ۲۴ ساعت گذشته مردم ورزقان با دمای منفی پنج درجه سانتی گراد، سردترین دمای پاییزی استان را در سال جاری تجربه کردند.»

به گزارش سونیوز، محمد امیدفر با اعلام این خبر، ادامه داد: در مدت یاد شده کلیبر، هوراند و مرند با دمای ۹ درجه بالای صفر گرمترین شهرهای استان بودند و دمای تبریز در این بازه زمانی در خنک ترین زمان به پنج درجه بالای صفر رسید.
 
او اعلام کرد: با توجه به پایداری نسبی هوا در چهار روز آینده در استان، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای پرجمعیت و صنعتی استان دور از انتظار نیست.
 
امیدفر افزود: بر اساس آخرین نقشه های پیشیابی هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره ای نشاندهنده جوی پایدار تا اوایل هفته آینده در استان بوده و این وضعیت موجب کاهش کیفیت هوا به ویژه در شهرهای پرجمعیت و صنعتی از جمله تبریز و مراغه می شود.
 
امیدفر اظهار کرد: از اوایل روز جمعه گذر امواج کم دامنه تراز میانی جو در برخی نواحی استان موجب افزایش ابر، احتمال رگبار باران و غرش آذرخش می شود.
 
رییس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: تمامی گروه های سنی به ویژه کودکان، سالمندان و بیماران قلبی و تنفسی در این مدت از تردد غیرضروری در فضای آزاد به ویژه مناطق آلوده و مرکز شهر خودداری کنند.
 
انتهای پیام
 

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار