1403/02/20

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/20

-

اژه‌ای: به شدت پیگیر انتقال زندان تبریز هستیم

کد خبر : 4348
11:22
1402/07/13

سونیوز: رییس قوه قضاییه با اشاره به ضرورت انتقال زندان تبریز به مکانی دیگر گفت: «به شدت دنبال انتقال زندان تبریز هستیم و امیدواریم با همکاری و کمک استانداری، این اتفاق به سرانجام برسد و زمان‌بر نشود.»

به گزارش سونیوز، حجت الاسلام « غلامحسین محسنی اژه ای» چهارشنبه شب در شورای اداری اداری استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه موفقیت های کنونی با ایثارگری ها و نثار خون شهدا حاصل شده است، گفت: برای ارتقای جایگاه استان و کشور باید از ظرفیت های موجود بهره ببریم .
 
وی که در قالب بیست و پنجمین سفر استانی به آذربایجان شرقی سفر کرده است، اظهار کرد: این استان امکانات بالایی دارد و نیروی انسانی آن مزیت مهمی برای استان است.
 
وی ادامه داد: در جریان این سفرها شناخت ما از مناطق مختلف کشور افزایش می یابد و این موهبت بزرگی برای ماست.
 
رییس دستگاه قضا اظهار کرد: ما قانون داریم و اگر اجرا نمی شود مدیران اطلاع دهند و بازرسی کل کشور را مامور رسیدگی می کنم.
 
وی ادامه داد: برای حل خلاء قانون با اتفاق نظر می توان اقدامات لازم را انجام داد و این مسئله را حل کرد. اختلاف عقیده طبیعی است اما برای حل مشکلات باید تشریک مساعی کرد.
 
اژه ای با بیان اینکه برخی مشکلات استان مربوط به دستگاه قضایی است و حتما پیگیری می کنم، گفت: تکریم ارباب رجوع جزو تکلیف ماست و نوع برخوردها در دادگاه ها برای مردم مهم است.
 
رییس قوه قضاییه با بیان اینکه اگر فسادی در حکومت باشد خیلی بد است و چنانچه کارگزار نظام فساد کند باید شدیدتر برخورد شود خاطرنشان کرد: فساد کارگزاران موجب بدبینی مردم به نظام می شود و البته سرایت هم می کند.
 
رییس دستگاه قضا همچنین نسبت به نحوه گزارش دهی مدیران اجرایی آذربایجان شرقی هشدار داد و گفت: این گزارش ها نباید به کلی گویی و بدون سند تبدیل شود.
 
اژه ای اظهار کرد: گزارش مدیران باید با سخن مردم عادی متفاوت و همراه با ارائه مدارک و راهکار باشد .

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار