1403/01/10

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/01/10

-

قیمت پژو ۲۰۷ و تارا اتوماتیک ۵۰ میلیون تومان پایین آمد

کد خبر : 3662
02:09
1402/02/06

سونیوز: در ادامه روند کاهشی قیمت خودرو، امروز هم محصولات داخلی با افت فاحش قیمت مواجه شدند.

به گزارش سونیوز، امروز سورن پلاس تیپ یک حدود ۱۷ میلیون تومان ارزان شد و به ۶۵۳ میلیون تومان رسید. این در حالی است که قیمت این خودرو در اوایل سال جاری به ۷۰۰ میلیون تومان هم رسیده بود.
دنا پلاس هم امروز هشت میلیون تومان ارزان شد و به ۷۵۲ میلیون تومان رسید. این خودرو در هفته سوم فروردین به ۸۲۵ میلیون تومان رسیده بود.
دنا پلاس توربو اتوماتیک هم که اواسط فروردین به یک میلیارد و یکصد میلیون تومان رسیده بود امروز یک میلیارد تومان قیمت خورد. قیمت این محصول نسبت به روز دوشنبه هم ۴۰ میلیون تومان پایین‌تر آمده است.
پژو پارس هم که اواسط فروردین ۶۵۰ میلیون تومان را لمس کرده بود امروز ۵۹۸ میلیون تومان قیمت خورد که نسبت به دیروز هم ۱۷ میلیون تومان پایین‌تر است.
پژو ۲۰۷ اتوماتیک هم امروز یک میلیارد و ۲۰ میلیون تومان قیمت خورد که ۵۰ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته است. نسبت به اواسط فروردین هم قیمت این خودرو ۸۰ میلیون تومان پایین آمده است.
تارا اتوماتیک هم با ۵۰ میلیون تومان کاهش نسبت به دیروز به ۹۹۰ میلیون تومان رسید.
در بین محصولات سایپا هم بیشترین کاهش قیمت به شاهین مربوط است که امروز ۱۱ میلیون تومان ارزان شد و ۶۸۶ میلیون تومان قیمت خورد. اواسط فروردین قیمت این خودرو به ۷۵۰ میلیون تومان رسیده بود. ساینا و کوییک هم امروز سه میلیون تومان ارزان شدند.

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار