1403/02/05

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/05

-

وزیر صنعت در صورت حمایت‌نکردن از تیم تراکتور استیضاح می‌شود

کد خبر : 1580
14:31
1400/07/20

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی گفت: چنانچه وزارت صنعت، معدن و تجارت از تیم فوتبال تراکتور تبریز حمایت نکند، به طور قطع وزیر مربوطه استیضاح می‌شود.

به گزارش سونيوز، حسین حاتمی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه پشتیبانی از پرطرفدارترین تیم ایران و آسیا باید در دستور کار وزارت صمت و مجموعه های تحت پوشش این وزارتخانه قرار بگیرد، افزود: بر اساس جلسات برگزار شده بین مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی با وزرای ورزش و جوانان و صمت، مقرر شد صنایع مس از تراکتور حمایت مالی کند که تاکنون این اتفاق محقق نشده است.

وی اظهار کرد: چگونه دولت و منابع وزارتخانه های مختلف از تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران حمایت کرده و منابع مالی به این ۲ تیم تزریق می‌شود و یا برخی از ساختارهای اقتصادی کشور در سطح حرفه ای تیم‌داری می‌کنند اما نوبت که به آذربایجان و تراکتور می‌رسد، همه اهل حساب،  کتاب و چرتکه انداختن می‌ شوند؟

حاتمی ادامه داد: منابع سرشار معادن آذربایجان و مس سونگون باید در راستای حمایت از ورزش قهرمانی و تیم محبوب تراکتور به کار گرفته شود.

وی اضافه کرد: باشگاه تراکتور باید از منابع سرشار معادن آذربایجان که سرمایه اجتماعی و دل بستگی جوانان و مردم آذربایجان و چه بسا بخش عمده‌ای از مردم ایران زمین است، بهره مند شود در غیر این صورت وزاری وزرش و  جوانان و صمت در معرض استیضاح خواهند بود.


برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار