1403/02/08

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/08

-

گزارش اختصاصی سونیوز از آغاز اکران فیلم قولچاق

کد خبر : 6136
14:43
1403/01/09

سونیوز: پس از دوسال توقیف، اکران عمومی فیلم سینمایی عروسک، ساخته زنده یاد اصغر یوسفی نژاد در تبریز و تهران اکران آغاز شد.

به گزارش آژانس خبری سونیوز ، فیلم سینمایی ترکی قولچاق (عروسک) دومین ساخته اصغر یوسفی نژاد بود که به دلایل نامعلومی توقیف و از راهیابی به چهلمین جشنواره فیلم فجر باز مانده بود،در نهایت پس از کش و قوس های زیاد و دو سال وقفه، مجوز اکران عمومی را دریافت و طی مراسمی در پردیس سینمایی ستاره باران تبریز به نمایش گذاشته شد.

در مراسم افتتاح اکران این فیلم که با حضور عوامل و بازیگران آن برگزار شد، صفیه اصلانی، سرمایه گذار این فیلم و همسر اصغر یوسفی نژاد گفت: من آرزو می کنم که «قولچاق» دیده شود، زیرا این حق مسلم خانواده استاد یوسفی نژاد و همینطور عوامل و دست اندرکاران فیلم «عروسک» و همچنین جامعه بزرگ هنری آذربایجان، مخصوصاً مردم تبریز است.

این فیلم ساز فقید تبریزی که پیش تر با فیلم ائو موفق شده بود جایزه اول سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر را از آن خود کند، طی مصاحبه ای در روز پایان فیلمبرداری فیلم « عروسک »  گفته بود: فیلم خوشبخت فیلمی است که دیده شود.

پیش تر موسسه فرهنگی هنری فصل هنر در مراسم بزرگداشت و  اولین سالگرد درگدشت اصغر یوسفی نژاد، فیلم عروسک را برای جامعه هنری تبریز در قالب اکران خصوصی نمایش داده بود.

فیلم سینمایی قولچاق در مجتمع سینمایی ستاره باران تبریز از 6 فرودین آغاز به اکران کرده است.
نویسنده : سونیوز
برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار