1403/02/06

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/06

-

جشنواره استانی فیلم فجر در تبریز آغاز به کار کرد

کد خبر : 3493
07:46
1401/11/18

سونیوز: مراسم افتتاحیه چهل و یکمین جشنواره استانی فیلم فجر توسط اداه کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی عصر دیروز 17 بهمن ماه در مجتمع سینمایی 22 بهمن تبریز با حضور مسئولان استانی، هنرمندان و علاقمندان به سینما برگزار گردید و انجمن سینماگران آذربایجان شرقی از برخی سینماگران مطرح استان و همچنین علی محرمی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی تجلیل نمود.

به گزارش سونیوز در این مراسم از پنج هنرمند شاخص فیلم و سینمای استان در شاخه های کارگردانی، بازیگری و فیلمبرداری توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، حوزه هنری استان، خانه مستند تبریز و انجمن سینماگران آذربایجان شرقی تجلیل شد.

فرهود بحری کرمی و لعیا میر نصیری به عنوان کارگردان، جواد قامتی و شهرام خزرائی در حوزه بازیگری و فیروز باقرنژاد به عنوان فیلمبردار پنج هنرمندی بودند که توسط متولیان حوزه فرهنگ و هنر و انجمن سینماگران آذربایجان شرقی مورد تجلیل قرار گرفتند.
در انتهای مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر، از علی محرمی، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی به پاس قدردانی از زحمات و تلاش های وی در طول سال های متمادی در راستای حمایت های همه جانبه از فیلم و سینمای استان توسط مهدی حیدری، رئیس انجمن سینماگران آذربایجان شرقی قدردانی و مرود تجلیل گرفت.

شایان ذکر است جشنواره استانی فیلم فجر آذربایجان شرقی از ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ آغاز شده و تا ۲۴ بهمن ادامه خواهد داشت و در این مدت ۱۹ اثر منتخب جشنواره چهل و یکم فیلم فجر در سه مجتمع سینمایی تبریز شامل پردیس سینمایی ۲۹ بهمن، پردیس سینمایی ۲۲ بهمن و پردیس سینمایی ستاره باران اکران خواهند شد.


 
نویسنده : سونیوز
برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار