1403/02/09

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/09

-

گزارش ویدویی سونیوز از رویداد رینوتاک 2022

کد خبر : 2928
20:26
1401/07/11

گزارش ویدویی سونیوز از رویداد رینوتاک 2022 - تصویر و تدوین : سیدکاظم میرزاده

به گزارش سونیوز،نخستین نشست چالشی در حوزه فناوری با عنوان رویداد «رینوتاک ۲۰۲۲» در آستانه آغاز دهمین دوره نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی در مرکز آمفی تئاتر ساختمان شماره 3 سازمان فنی و حرفه ای تبریز برگزار شد. 

در ابتدای این رویداد، مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی گفت: امسال رویداد رینوتکس همراه با جشن 10 سالگی این نمایشگاه خواهد بود و در راستای ایجاد تحول قدم های جدی برداشته شده است. 

سعید غریب افزود: این بار علاوه بر نمایشگاه، پیش رویداد و رویدادهای جنبی دیگری نیز در نظر گرفته ایم و تلاش خواهیم کرد با پایتخت و سایر استان‌ها ارتباط و تعامل خوبی داشته باشیم. 

وی تصریح کرد: «رویداد رینوتاک ۲۰۲۲» گفتمانی چالشی در خصوص اهداف رینوتکس با حضور دانشگاهیان و فعالان حوزه صنعت به عنوان اولین پیش رویداد دهمین دوره نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی امروز برگزار شد و در این رویداد علاوه بر بخش سخنرانی، پنل گفتگو با حضور نماینده ای از دانشگاه، صنعت و اکوسیستم که سه حلقه اصلی توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری هستند نیز اجرا شد.

دبیر ستاد اجرایی نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۲، گفت: این نمایشگاه از تاریخ دوم الی ششم آبان ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار خواهد شد و در همین راستا از صاحبان ایده، نوآوران، فناوران، شرکت‌ها و موسسات تولید کننده کالاها و خدمات فناورانه، صنعتگران، محققین و فعالین در این حوزه‌ها دعوت می‌شود تا در این نمایشگاه حضور یابند. 

وی در پایان یادآور شد: علاقمندان جهت شرکت در نمایشگاه و آگاهی از ضوابط و شرایط حضور در رویدادها، از تاریخ ۱۰ شهریورماه لغایت ۱۵ مهرماه سال ۱۴۰۱ و صرفا از طریق  وب سایت اختصاصی نمایشگاه به نشانی به ثبت نام کنند.
نویسنده : سونیوز
برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار