1403/02/21

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/21

-

بازرسی بیش از 3 هزار نازل عرضه سوخت مایع در آذربایجان

کد خبر : 923
14:45
1400/02/06

مدیرکل استاندارد آذربایجان‌شرقی گفت: الصاق برچسب استاندارد بر روی دستگاه‌‌های نازل سوخت الزامی است و شهروندان توجه داشته باشند در جایگاه‌‌های سوخت قبل از سوخت گیری حتما به برچسب صحت عملکرد نصب شده روی نازل و تاریخ اعتبار آن دقت کنند.

به گزارش سونیوز، ساسان فرشی‌حق‌رو در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: برای  حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و اجرای مفاد قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد سه هزار و ۵۰۰ نازل  سوخت مایع و CNG مورد بررسی و آزمون قرار گرفت.

وی گفت: نازل‌های سوخت مایع به صورت دوره‌ای در دوره‌های مشخص در طول سال و جایگاه‌های CNG یک بار در سال با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و آزمایشگاه‌های همکار تأیید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران، مورد آزمون قرار می‌گیرند.

وی افزود: در سال گذشته  سه هزار و ۴۸ آزمون از نازل‌های  سوخت مایع که شامل بنزین و گازوئیل است و ۴۵۲ آزمون از جایگاه سی ان جی انجام شده است.

مدیرکل استاندارد گفت: در این بازرسی‌ها اگر عدم انطباقی در دستگاه‌های نازل سوخت دیده شود برای رفع مشکل به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان اطلاع‌رسانی شده و پس از اصلاح یا تعمیر نازل سوخت، آزمون مجدد روی آن انجام می‌گیرد و اگر چنانچه مشکل دستگاهی رفع شود برچسب استاندارد بر روی دستگاه نصب خواهد شد در غیر این صورت مالک جایگاه تا زمان اصلاح و تعمیر نازل سوخت امکان بهره‌برداری از نازل را نخواهد داشت.

فرشی تصریح کرد: الصاق برچسب استاندارد بر روی دستگاه‌‌های نازل سوخت الزامی است و شهروندان توجه داشته باشند در جایگاه‌‌های سوخت قبل از سوخت‌گیری حتما به برچسب صحت عملکرد نصب شده روی نازل و تاریخ اعتبار آن دقت کرده و سپس اقدام به سوخت‌گیری کنند.


برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار