1403/02/04

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/04

-

غصه نخورید، ایران به همه تعهدات خود پایبند است

کد خبر : 891
21:18
1400/01/26

رییس جمهور خطاب به طرف های برجام گفت: اگر شما به همه تعهدات برگردید ما هم برمی گردیم، غصه این چیزها را نخورید، ایران به همه تعهدات خود پایبند است.

به گزارش سونیوز، حسن روحانی پنجشنبه در حاشیه افتتاح طرح های پتروشیمی به اتفاقات اخیر در حوزه تاسیسات هسته ای و متعاقب آن تصمیم ایران به افزایش ظرفیت غنی سازی اظهار داشت: این اظهار نگرانی که امروز در آمریکا و اروپا مطرح می شود مبنی براینکه داریم غنی‌سازی ۶۰ درصد را آغاز می‌کنیم و برخی تعبیر کردند ۶۰ درصد یعنی با یک حرکت به ۹۰ درصد رسیدن، درست نیست.  
وی با بیان اینکه پیش از این هم می‌توانستیم ۶۰ درصد را انجام دهیم، اعلام کرد: همین امروز اگر اراده کنیم می‌توانیم غنی‌سازی ۹۰ درصد را انجام دهیم.  ما به دنبال بمب هسته‌ای نیستیم، این شما هستید که بمب های جدید می سازید بنابراین این اتهام روی پیشانی شماست. نمی‌خواهد درباره دولت و ملت ایران حرف بزنید.
رئیس شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: هر روز که به تعهدات برجام برگردید ما هم بلافاصله به تعهدات خود برمی گردیم و غنی سازی مان طبق تعهد ۳.۶۷ بیشتر نخواهد بود و غنی سازی ۶۰ درصد متوقف می‌شود به همین جهت اگر شما به همه تعهدات برگردید ما هم برمی گردیم، غصه این چیزها را نخورید.  ایران به همه تعهدات خود پایبند است. ایران در عمل نشان داد وقتی قول می‌دهد قول او مردانه است و شما هم نشان دادید که قولتان بی اعتبار است. بنابراین درباره ایران نگران نباشید.

برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار