1403/06/30

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/06/30

-

وزیر بهداشت:

عده ای از قضیه کرونا کاسبی انتخاباتی می کنند

کد خبر : 887
17:26
1400/01/26

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با نزدیک شدن به انتخابات عده ای از کاسبان سیاست، کاسه های برداشته و با تفسیرها، تحلیل ها و تخریب ها برای کسب رای «قیصریه را به آتش می کشند و از قضیه کرونا سواستفاده می کنند.

به گزارش سونیوز، سعید نمکی پنجشنبه در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی همدان مهم ترین اولویت در وضعیت کنونی ویروس کرونا را وفاق و همدلی مسئولان، یکدلی در مدیریت استان، پرهیز از سیاست زدگی و تن ندادن به امواج سیاسی دانست و گفت: با نزدیک شدن به انتخابات عده ای از کاسبان سیاست، کاسه های برداشته و با تفسیرها، تحلیل ها و تخریب ها برای کسب رای «قیصریه را به آتش می کشند» بنابراین از تخریب نباید ترسید که اگر دل به خدا گره زدید، نترسید و بدانید خداوند شما را تنها نمی گذارد.
وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال فرصت طلبی از شرایط هستند و عده ای ناآگاه هم در داخل همصدای آنها می شوند، بیان کرد: هر بار که رهبری فرزانه انقلاب از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حمایت کرده و از تلاش های این مجموعه در مبارزه با ویروس قدردانی کرده اند، شاهد حمله های ناجوانمردانه به این مجموعه هستیم.
وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: شرایط سخت کنونی را قبل از عیدنورز پیش بینی کرده و می دانستم در صورت بی توجهی به برخی از توصیه ها در چه گردابی گرفتار می شویم، هر چند کالبد شکافی رخدادهای صورت گرفته باعث رنجش برخی افراد می شود.
نمکی افزود: برخی سیاست زدگی کرده و از هر واژه مدیران بهره برداری سیاسی می کنند تا با زدن رقیب در شرایطی که شاهد بروز مشکلاتی هستیم، کشور را وارد چالش کنند هر چند که ما تلاش کردیم کار خود را انجام دهیم و در برابر این اقدامات سکوت کردیم.
 

برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار