1403/02/05

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/05

-

امیرآبادی:

برای کاندیداتوری رئیسی باید کمپین تشکیل بدهید

کد خبر : 875
13:21
1400/01/25

عضو هیات رئییسه و نماینده قم در مجلس گفت: باید کمپین ملی و انقلابی دعوت از آیت‌الله رئیسی برای کاندیداتوری تشکیل شود چون شخصیتی غیر از وی نمی‌تواند دولتی قوی، مورد اعتماد، کاربلد و پاکدست را تشکیل دهد.

به گزارش سونیوز، احمد امیرآبادی فراهانی با بیان این اظهارات افزود: در حال حاضر و طبق نظرسنجی ها آیت الله رییسی با فاصله، صدرنشین نظرسنجی‌هاست. یعنی مهمترین مولفه لازم را که رای فراگیر اقشار مختلف مردمی است، دارد و این رأی ناشی از افزایش محبوبیت وی در چند سال اخیر است.  
وی خاطر نشان کرد: با اطمینان می‌گویم تشکیل دولت به ریاست آیت الله رییسی می تواند کشور را از وضعیت فعلی خارج کرده و اداره قوه مجریه به ریل اصلی برگرداند زیرا اعتماد مردم به رییسی در بالاترین حد ممکن است.
دبیر هیات رییسه مجلس گفت: بررسی اوضاع کشور مخصوصا از نظر اقتصادی و زمین‌گیر شدن دولت روحانی پس از هشت سال در تحقق وعده‌های انتخاباتی سال های 92 و 96، امروز وضعیتی را ایجاد کرده که ساماندهی آن به تشکیل یک دولت بسیار قدرتمند با توان اخذ تصمیمات مهم و بن‌بست‌شکن نیاز دارد.
وی ادامه داد:دولت آینده باید از بیشترین اجماع و حمایت نزد مجموعه نهادهای حاکمیتی قرار داشته باشد و خودش و برنامه هایش مورد اعتماد عموم نهادهای حاکمیتی باشد. این یک واقعیت است که دولت آقای روحانی در این هست سال علیرغم اختیارات وسیعی که داشت اما بدلیل ضعف های بسیار بزرگ، کشور را در مرحله حساسی قرار داده و اگر همت به خرج داده نشود، ممکن است جمع و جور کردن این اوضاع بسیار سخت‌تر شود.
به عبارت دیگر، ما فرصت نداریم و نیازمند تشکیل دولتی قوی، مورد اعتماد، کاربلد و پاکدست هستیم که بررسی‌های ما نشان می‌دهد شخصیتی غیر از آیت‌الله رئیسی نمی‌تواند چنین دولتی را تشکیل دهد چون دولت روحانی با نوع نگاهش به مسائل، کشور را زمین‌گیر کرده و برای این ادعا هم می توان شواهد متعددی را با عدد و رقم ارائه داد اما در طرف مقابل، با اقدامات رئیس جدید قوه قضائیه، برای همه معلوم شده است که پشت پرده تخریب های چهار سال قبل علیه او چه بوده است.

برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار