1403/01/30

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/01/30

-

معاون اول رییس جمهور:

تصور مثبت مردم ایران از کره جنوبی خدشه دار شده است

کد خبر : 847
23:03
1400/01/22

معاون اول رئیس جمهور گفت: اقدام کره جنوبی در بلوکه کردن منابع ارزی ایران، تصویر مثبت این کشور در بیم مردم ایران را خدشه دار کرده است.

به گزارش سونیوز، چانگ سیه کیون که بعد از ظهر امروز در قالب سفری سه روزه و برای گفتگو با مقامات کشورمان در خصوص توسعه روابط دو جانبه و رایزنی برای رفع موانع بانکی وارد تهران شده، با معاون اول رییس جمهور ملاقات کرد.
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در این دیدار با اشاره به روابط حسنه دو کشور در سالیان گذشته خاطر نشان کرد: اقدام اخیر مقامات کره جنوبی در بلوکه کردن منابع ارزی کشورمان حاصل از فروش قانونی محصولات نفتی، موجب خدشه دار شدن تصویر مثبت کره ای ها نزد ملت ایران شده است که امیدواریم با سفر نخست وزیر این کشور به تهران شاهد حل این مشکل و تعمیق بیش از پیش روابط دو جانبه باشیم.
چانگ نخست وزیر کره جنوبی نیز در این دیدار ضمن اینکه خواستار حفظ روابط سازنده بین دو کشور شد، در نشست خبری مشترک پس از این دیدار نیز بر گسترش روابط و توسعه همکاری‌ها با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.
گفتنی است نخست وزیر کره جنوبی در ادامه دیدارهای خود
 امروز نیز با محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و نیز علی لاریجانی مشاور رهبر معظم انقلاب دیدار و گفتگو خواهد کرد.
 

برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار