1403/02/25

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/25

-

مدیرعامل توزیع برق آذربایجان شرقی:

کم مصرف ها ۶.۸ میلیارد تومان پاداش گرفتند

کد خبر : 83
14:52
1399/10/08

مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی از پرداخت ۶.۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکان کم مصرف برق استان خبر داد.

به گزارش سونیوز، اکبر فرج نیا با اشاره به اجرای طرح «برق امید» اظهار کرد: اصلاح الگوی مصرف مشترکان پرمصرف خانگی که ۱۵ درصد مصرف‌کنندگان را تشکیل می‌دهند، هدف اصلی اجرای این طرح در این استان است.
وی در همین خصوص خاطر نشان کرد: تاکنون ۶.۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکان کم مصرف برق در بخش های صنعت و کشاورزی استان پرداخت شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی از برق رسانی به تمام روستاهای تا ۱۰ خانوار استان نیز خبر داد و گفت: اکنون برق رسانی به روستاهای تا پنج خانوار نیز در حال اجراست و دو هزار و ۶۰۰ روستا از دو هزار و ۶۵۲ روستای آذربایجان شرقی از نعمت برق برخوردار هستند.
وی با اشاره به صرفه جویی  چهار هزار مگاواتی برق در کشور طی سالجاری تصریح کرد: از این مقدار ۱۱۷ مگاوات در آذربایجان شرقی مدیریت شد و نتیجه آن عدم خاموشی و قطعی برق بود که این دستاورد از نتایج تعامل و آگاهی بخشی است.
فرج نیا به به ایجاد اپلیکیشین «برق من» با هدف تسهیل خدمات رسانی به مشترکاتن برق نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون ۱۰هزار و ۲۰۰ مشترک در آذربایجان شرقی این اپلیکیشن را برای دریافت ۳۹ خدمت غیرحضوری نصب کرده اند که این تعداد خدمت به زودی به ۷۰ مورد افزایش می یابد./ ایرنا

برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار