1403/07/27

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/07/27

-

مشروبات الکلی تقلبی به جلفا رسید

کد خبر : 8048
18:13
1403/07/22

سونیوز: دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان جلفا با اشاره به مسمومیت گزارش شده ناشی از مصرف مشروبات الکلی تقلبی در این شهرستان اعلام کرد: توزیع کنندگان مشروبات الکلی در این منطقه با دستور قضائی که تحت پیگیرد بودند، دستگیر شدند.

به گزارش آژانس خبری سونیوز، حسین امانی روز یکشنبه با تاکید بر ورود قاطعانه دادستانی جلفا به موضوع مسمومیت ناشی از مشروبات الکلی تقلبی، اظهار کرد: این مجموعه با متخلفان و مجرمان به شدت برخورد می کند و در این رابطه هیچ اغماضی صورت نمی گیرد بر این اساس هر ۲ توزیع کننده مشروبات الکلی مورد نظر امروز دستگیر شدند.
 
موسسه فرهنگی هنری فصل هنر، مشاور و مجری پروژه های فرهنگی، هنری، رسانه ای و تبلیغاتی شماست. موسسه فرهنگی هنری به عنوان جامع ترین موسسه فرهنگی هنری شمالغرب کشور و اولین شرکت خلاق در حوزه صدا و تصویر با شعار « فقط تصور کن... ! » ، ایده ها و تصورات شما را ممکن می سازد.

           ارتباط با موسسه فرهنگی هنری فصل هنر/ کلیک کنید.
امانی ادامه داد: در پی وصول اطلاعات مربوط به مسمومیت چند نفر ناشی از مصرف مشروبات الکلی در جلفا، موضوع بلافاصله در دستور کار مسئولین قضایی شهرستان قرار گرفت و در این راستا برابر دستورات قاطع دادستانی و با رصد اطلاعاتی در کمترین فرصت، عوامل موضوع شناسایی و دستورات قضایی لازم برای دستگیری، تشکیل پرونده قضایی و تعقیب مجرمان صادر شد.

انتهای پیام

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار