1403/07/27

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/07/27

-

انتصاب عجیب در وزارت فرهنگ

کد خبر : 7860
17:10
1403/07/05

سونیوز: درحالی که گمانه‌زنی‌ها برای تصدی پست ریاست سازمان سینمایی نام محمد احسانی به عنوان یک گزینه قطعی مطرح است، اما شنیده‌ها حاکی از این دارد که رائد فریدزاده به‌عنوان یک گزینه جدی برای تصدی این سازمان معرفی شده است.

به گزارش آژانس خبری سونیوز، بعد از انتخاب سیدعباس صالحی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت چهاردهم، اکنون اهالی سینما منتظر انتخاب رییس مهم ترین بخش این وزارتخانه  هستند.

موسسه فرهنگی هنری فصل هنر، مشاور و مجری پروژه های فرهنگی، هنری، رسانه ای و تبلیغاتی شماست. موسسه فرهنگی هنری به عنوان جامع ترین موسسه فرهنگی هنری شمالغرب کشور و اولین شرکت خلاق در حوزه صدا و تصویر با شعار « فقط تصور کن... ! » ، ایده ها و تصورات شما را ممکن می سازد.

           ارتباط با موسسه فرهنگی هنری فصل هنر/ کلیک کنید.

البته  از‌ هفته های گذشته نام‌های مختلفی برای کسب ریاست سازمان سینمایی در بین اهالی رسانه و سینما شنیده می‌شود، از علیرضا تابش  گرفته تا محمد حمیدی مقدم و محمد مهدی عسگر پور. اکنون  نیز  رائد فرید زاده،  به عنوان یک گزینه جدید و جدی برای تصدی ریاست سازمان سینمایی مطرح است.

فریدزاده پیش از این، سابقه حضور در سازمان سینمایی به عنوان دبیرشورای عالی بین‌الملل سازمان را تجربه کرده است.  همچنین معاون  بین‌الملل و توسعه بازار خارجی بنیاد سینمایی فارابی، از دیگر سوابق وی در این سازمان محسوب می شود. ناگفته نماند فریدزاده در سال گذشته نیز‌ مدیر بخش بین‌الملل چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر را در کارنامه خود دارد.

مصطفی قاسمیان روزنامه‌نگار سینما و تلویزیون به نکته خاصی درخصوص انتخاب فریدزاده برای ریاست سازمان سینمایی، نوشت: رائد فریدزاده، برادرزاده مهدی فریدزاده معاون سینمایی مصطفی میرسلیم (وزیر فرهنگ دولت دوم هاشمی) و خواهرزاده حسن خجسته معاون سابق صداوسیما و چهره معتمد فرهنگی است.

انتهای پیام

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار