1403/06/30

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/06/30

-

افزایش کیفیت اینترنت به خاطر آقازاده !

کد خبر : 7768
11:11
1403/06/28

سونیوز: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افزایش کیفیت اینترنت در سطح کشور خبر داد و گفت : یکی از مطالبه‌گرهای جدی، پسرم هست که پای کار شبکه است و مدام مطالبه می‌کند و ما هم خود را مکلف می‌کنیم که این موضوع را پیگیری کنیم.

به گزارش آژانس خبری سونیوز، سید ستار هاشمی- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه نخستین نشست خبری رئیس جمهور درباره شبکه اینترنت اظهار کرده است: به صورت کلی بحث شبکه دو بعد متفاوت دارد.

او افزود: یکی از مطالبه‌گرهای جدی، پسرم هست که پای کار شبکه است و مدام مطالبه می‌کند و ما هم خود را مکلف می‌کنیم که این موضوع را پیگیری کنیم.

به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حال حاضر تیم ویژه‌ای در حوزه آسیب‌شناسی چالش‌های شبکه و کیفیت ارتباطات در وزارت ارتباطات مشغول به کار است.


موسسه فرهنگی هنری فصل هنر، مشاور و مجری پروژه های فرهنگی، هنری، رسانه ای و تبلیغاتی شماست. موسسه فرهنگی هنری به عنوان جامع ترین موسسه فرهنگی هنری شمالغرب کشور و اولین شرکت خلاق در حوزه صدا و تصویر با شعار « فقط تصور کن... ! » ، ایده ها و تصورات شما را ممکن می سازد.
 
  ارتباط با موسسه فرهنگی هنری فصل هنر/ کلیک کنید. 

وی همچنین تاکید کرده است که سیاست‌گذاری در وزارت ارتباطات انجام نمی‌شود اما سازوکارهایی را در نظر گرفته‌ایم که کنش‌گری‌های فعال داشته باشیم و در مقابل سیاست‌های کلی، مدل‌ها و شیوه‌های جدیدی را به لایه سیاست‌گذاری ارائه دهیم.        

موضوعی که پیش از این وی در روزهای آغازین فعالیتش با تاکید بر تقویت کیفیت شبکه، آن را یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های اصلی خود و همکارانش در وزارت ارتباطات اعلام کرده بود.



 

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار