1403/02/21

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/21

-

قالیباف:

هر چند در صف مرغ هستیم اما عظمت انقلاب تضعیف نشده است

کد خبر : 776
12:28
1400/01/17

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: هر چند امروز با مشکلات بسیاری روبرو هستیم و در صف مرغ می ایستیم اما هیچ یک از این مشکلات از عظمت انقلاب اسلامی نکاسته است.

به گزارش سونیوز، محمد باقر قالیباف در همایش سراسری کارکنان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی اظهار داشت: امروز در کشور با مشکلات بسیاری روبرو هستیم و متاسفانه حتی مردم برای خرید مایحتاجی چون مرغ در صف های طولانی می ایستند.
وی خاطر نشان کرد: هر چند همه اذعان داریم که این مشکلات برازنده و شایسته ملت ایران نیست اما با وجود همه این فراز و نشیب ها و مشکلات، چیزی از عظمت و شکوه انقلاب اسلامی کاسته نشده است.
رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این امر زمانی بیشتر نمود می یابد که بدانیم چه کشورهایی با چه منابع و درآمدهایی در مقابل زورگویان جهانی چون آمریکا زانو زده و تسلیم شده اند اما جمهوری اسلامی ایران همچنان استوار و مستقل باقی مانده است.
وی تصریح کرد: سختی های عرصه فرهنگی و اقتصادی بیش از آن که مربوط به دشمنان باشد، مربوط به خودمان در داخل کشور است و می شود مشکلات اقتصادی، فرهنگی و آسیب های اجتماعی را حل کرد اما این امر نیازمند سختی و مجاهدت است و اگر همان باورهای انقلاب اسلامی و اندیشه های امام راحل و فرامین رهبری را مد نظر قرار دهیم، پیروز خواهیم شد.
قالیباف گفت: اگر به مردم و جوانان خلاق کشورمان ایمان داشته باشیم، بسیاری از مشکلات اقتصادی و فرهنگی در یک برنامه پنج ساله قابل حل هستند و مهمترین مانع در این مسیر عدم باور ما مسئولان به تحقق چنین برنامه هایی است.


برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار