1403/06/26

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/06/26

-

عارف: از سرعت اینترنت راضی نیستم

کد خبر : 7599
15:49
1403/06/11

معاون اول رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا از سرعت اینترنت رضایت دارد یا خیر، گفت: روشن است که پاسخ سوال شما منفی است‌. اگرچه خود من اینترنت پرسرعت دارم ولی ما به این موضوع به صورت فردی نگاه نمی‌کنیم بلکه نگاه ما به همه بخش‌های جامعه است به خصوص نخبگان جامعه و برخی مسائل به اینترنت پرسرعت نیاز دارند.

به گزارش آژانس خبری سونیوز، محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور  در حاشیه مراسم تودیع و معارفه وزرای قدیم و جدید ارتباطات در گفت‌وگوی تصویری گفت: آخرین روزی که در اینجا حضور داشتم اواسط سال ۷۹ بود که پس از آن به سازمان برنامه (سازمان مدیریت) رفتم. 

معاون اول رئیس جمهور در ادامه در پاسخ به سوالی درباره وضعیت اینترنت و فیلترینگ اظهار کرد: این موضوعات در برنامه آقای هاشمی لحاظ شده است.

او افزود: اولاً باید اینترنت با پهنای باند مناسب را در اختیار همگان قرار دهیم که راهبرد اصلی ما است چرا که اینترنت امروز صرفاً وسیله ارتباطی نیست بلکه وسیله امرار معاش و اشتغال است به نحوی که بخشی از اشتغال ما یعنی اقتصاد دیجیتال در این حوزه است.
 
عارف ادامه داد: بنابراین؛ باید توسعه اینترنت به صورت جدی در دستور کار قرار بگیرد.

معاون اول رئیس جمهور در پاسخ به نحوه برخورد دولت چهاردهم با موضوع فیلترینگ تصریح کرد: اصولاً در ارتباطات ایجاد محدودیت راهکار نیست و راه‌های فرار از محدودیت‌ها در اختیار همگان قرار دارد و ما فقط هزینه مردم را افزایش می‌دهیم. 

او افزود: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر هیئت دولت با ایشان موضوع قانونمند کردن فضای مجازی را مطرح کرده‌اند. این کار ان‌شاءالله از طریق سندی که توسط آقای هاشمی وزیر ارتباطات تهیه و به تصویب خواهد رسید، مردم به صورت شفاف در چارچوب قانون و ضوابط مشخص می‌توانند از همه امکانات فضای مجازی استفاده کنند.

عارف در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا از سرعت اینترنت رضایت دارد یا خیر، عنوان کرد: روشن است که پاسخ سوال شما منفی است‌. اگرچه خود من اینترنت پرسرعت دارم ولی ما به این موضوع به صورت فردی نگاه نمی‌کنیم بلکه نگاه ما به همه بخش‌های جامعه است به خصوص نخبگان جامعه و برخی مسائل به اینترنت پرسرعت نیاز دارند.

او افزود: امیدواریم خواسته‌های مردم درباره سرعت اینترنت محقق شود.

انتهای پیام 

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار