1403/06/29

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/06/29

-

گرمای تابستانی در آذربایجان شرقی تا پایان هفته

کد خبر : 7308
10:43
1403/05/15

سونیوز: رییس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: گرمای مجدد دمای استان از امروز آغاز شده است و تا پایان هفته روند افزایش دما بین سه تا هشت درجه سانتی‌گراد ادامه می‌یابد.

به گزارش آژانس خبری سونیوز، محمد امیدفر روز دوشنبه در گفت و گویی، با بیان اینکه تا پایان هفته جوی به نسبت پایدار در استان حاکم می شود، افزود: با توجه به تداوم گرمی هوا، صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی ضرری است.
 
او اظهار کرد: بررسی نقشه های پیشیابی هواشناسی نشان می دهد که از هفته آینده از گرمی هوا در استان کاسته می شود و دما به صورت نسبی کاهش می یابد.
 
رییس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته میانه با دمای ۳۸ درجه و تیکمه داش با دمای یازده درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین شهرهای استان بودند و دمای تبریز در این بازه زمانی در گرمترین زمان به ۳۵ درجه و در خنک ترین زمان به ۲۴ درجه سانتی گراد رسید.
 
امیدفر، با بیان اینکه تا پایان هفته در برخی شهرهای استان از جمله میانه و جلفا دمای به بیش از ۴۵ درجه سانتی گراد می رسد، ادامه داد: دمای فعلی تبریز(هشت و ۳۰ دقیقه) ۲۵ درجه سانتی گراد بالای صفر بوده که نسبت به روز گذشته در همین ساعت سه درجه افزایش یافته است.

انتهای پیام

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار