1403/02/04

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/04

-

جذب بازیکنان سابق مهمترین اتفاق در تراکتور 1400

کد خبر : 721
11:31
1400/01/12

قرارداد با چهار بازیکن سابق را باید مهمترین عملکرد تیم تراکتور تبریز عنوان کرد، تیمی که قرار است در سه جبهه لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی به میدان برود.

به گزارش سونیوز، در حالی که در نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران شاهد ترکیدن بمب در تیم های مدعی لیک برتر بودیم، تیم پرهوادار تبریزی در مهمترین اقدام خود در این زمینه تنها به بازگرداندن جعی از بازیکنان سابق خود قناعت کرد، تیمی که قرار است در لیگ قهرمانان آسیا نیز به میدان برود.

سامان نریمان جهان، پیمان کشاورزی، پیمان بابایی و ابوالفضل رزاق پور از جمله بازیکنانی هستند که سابقه بازی در تراکتور را دارند و در فصل نقل و انتقالات به تیم سابق خود برگشتند و این در حالی است که سرخ های تبریز در همین زمان بازیکنانی از جمله دو تن از کاپیتان های ملی پوش خود یعنی احسان حاج صفی و اشکان دژاگه را از دست دادند و این بازیکنان ملی پوش و تاثیرگذار از جمع تراکتوری ها جدا شدند.

با این تغییرات باید منتظر بود و دید آیا تراکتور مدل 1400 که قرار است در سه جبهه قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی به مصاف رقبایی سرسخت و جدی برود، با چنین بازیکنان از پس حریفان خود برخواهد آمد و در نقطه مقابل نکته مثبت این نقل و انتقالات توجه رسول خطیبی به بازیکنان بومی است، موضوعی که همواره به عنوان یکی از نقاط قوت کارنامه این مربی جوان تبریزی در برهه های مختلف همکاریش با تراکتور مطرح بوده است.

البته با توجه به سابقه قهر و آشتی های متعدد مالک باشگاه تراکتور و رسول خطیبی، در بسیاری از موارد جذب و میدان دادن به بازیکنان و استعدادهای بومی شاهد بودیم که این اقدام مثبت با تغییرات متعدد کادر فنی به فرصت سوزی های بزرگی تبدیل شده و بسیاری از همین بازیکنان بومی که در تراکتور کشف شده و رشد کرده اند، سر از تیم هایی درآورده اند که اتفاقاً به عنوان رقبای مستقیم تیم تبریزی محسوب می شوند.

به هر حال باید منتظر روشن شدن موتور تراکتور مدل سال جدید بود تا متوجه شد که آیا این تغییرات انتظارات بالای هواداران پرشور این تیم را برآورده می کند و یا اینکه دوباره با قاطی شدن آب و روغن مالکیت و کادر فنی تیم، تراکتور 1400 زمین گیر و قصه فرصت سوزی ها برای استفاده از بازیکنان بومی تکرار می شود یا نه.

به قلم: حسن عبدالهی


برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار