1403/06/30

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/06/30

-

یواخیم و رائول گزینه های اصلی سرمربیگری رئال

کد خبر : 717
16:45
1400/01/11

مدیران باشگاه رئال مادرید یواخیم لو و رائول گونزالس را به عنوان اصلی ترین گزینه ها برای نیمکت مربیگری خود در صورت جدایی زیدان در نظر گرفته اند.

به گزارش سونیوز به نقل از آاِس، این نشریه اسپانیایی با انتشار گزارشی مدعی شد؛ در حالی که سران باشگاه رئال مادرید امیدوار هستند زین‌الدین زیدان به حضورش در این باشگاه ادامه دهد اما پشت‌ صحنه در حال برنامه‌ریزی برای آینده نیمکت مربیگری رئال در صورت جدایی این سرمربی فرانسوی هستند.

طبق این گزارش، پیش از این گزینه اصلی رئالی‌ها برای جانشینی زیزو، مائوریسیو پوچتینو بود که او در ماه ژانویه به طور رسمی هدایت پاری‌سن‌ژرمن را برعهده گرفت.

حالا یواخیم لو سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان که با پایان مسابقات پیش‌ری یورو به حضورش در این تیم پایان خواهد داد گزینه اول حضور روی نیمکت رئال مادرید در صورت جدایی زیدان است و در همین خصوص اخیراً نشریه آلمانی «بیلد» نیز مدعی شده بود که یواخیم در کلاس خصوصی در حال یادگیری زبان اسپانیایی است.

آاِس در ادامه این احتمال را نیز مطرح کرده که رائول گونزالس اسطوره باشگاه رئال مادرید که در حال حاضر سکاندار هدایت تیم رئال مادرید کاستیا است، پلن «B» رئالی‌ها برای جانشینی زیدان است.


برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار