1403/02/25

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/25

-

زنوزی برای ادامه تیم داری  در ماشین سازی شرط و شروط گذاشت

کد خبر : 688
21:06
1400/01/08

باشگاه ماشین‌سازی با صدور اطلاعیه‌ای از ادامه فعالیت تیم فوتبال این باشگاه تحت مدیریت زنوزی تا پایان فصل خبر داد.

به گزارش سونیوز، در این اطلاعیه آمده است: محمدرضا زنوزی مالک باشگاه ماشین‌سازی به دلایل اعلام شده قبلی، تصمیمی بر تیم‌داری نداشته و در صدد واگذاری این باشگاه بوده و تنها به احترام استاندار آذربایجان شرقی، تصمیم به ادامه مالکیت این باشگاه و صرفا تا پایان فصل گرفته شد.
بر اساس این اطلاعیه، تمرینات این تیم بعد از اعلام وصول مطالبات و خسارات وارده به باشگاه ماشین سازی مربوط به قرارداد بین سال ۹۶ از شهرداری تبریز و هیات فوتبال استان آغاز می شود.
در بخش از این اطلاعیه آمده است: باشگاه‌داری در فوتبال ایران تبدیل به یک صنعت درآمدزا نشده است و تیم داری صرفا یک هزینه است و این هزینه‌ها برای نشاط اجتماعی و آبروداری استان می‌باشد و برای این حرکت استانی جایز نیست بخش خصوصی به تنهایی عهده‌دار مسئولیت باشد. در دیگر استان‌ها، شهرداری‌ها و شرکت‌های دولتی تیم داری می‌کنند ولی در این استان به‌رغم تیم‌داری بخش خصوصی، ارگان‌های عمومی با عدم همکاری از پرداخت مطالبات حقوقی خود نیز سر باز می‌زنند.
در این اطلاعیه با انتقاد از انفعال هیات فوتبال استان تاکید شده است: پسندیده‌ است که متولی فوتبال استان به جای تمرکز روی ایجاد سهم‌تراشی غیر واقعی در تصمیات فوتبالی، از حق و حقوق باشگاه‌های این استان در خصوص حق پخش و دیگر مسائل حمایت کنند و همچنین پیرو مطالب منتشر شده تحت عنوان معافیت مالیاتی برای فعالان ورزشی، به اطلاع عموم می‌رساند که چنین مطالبی واقعیت عینی نداشته و فعالان ورزشی از امتیاز معافیت‌های مالیاتی برخوردار نیستند و انتشار چنین مطالبی بدون آگاهی از قوانین کشوری می‌باشد.
تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در حالی در روزهای گذشته درگیر حواشی مدیریتی و مالکیتی شده که با ۹ امتیاز از ۱۸ بازی در رده شانزدهم و انتهایی جدول رقابت های لیگ برتر قرار گرفته و طبق برنامه اعلامی از سوی سازمان لیگ، دوشنبه ۱۶ فروردین ماه جاری در سیرجان به مصاف گل گهر این شهر می رود.

برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار