1403/02/23

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/23

-

علت مرگ آزاده نامداری پس از کالبدشکافی اعلام می شود

کد خبر : 682
13:18
1400/01/08

سرپرست دادسرای جنایی تهران گفت: اخبار منتشرشده در زمینه مرگ آزاده نامداری هنوز تأیید نمی‌شود و علت مرگ پس از بررسی کارشناسی و کالبدشکافی مشخص خواهد شد.

به گزارش سونیوز، شامگاه دیروز بود که پیکر بی جان «آزاده نامداری» یکی از مجریان سابق صدا و سیما در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شد، موضوعی که ساعت ۱۹ و ۵۰ دقیقه شنبه هفتم فروردین به ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب گزارش داده شد و پدر و مادر آزاده نامداری اعلام کردند وقتی با عدم پاسخگویی وی مواجه شدند با کلید خانه در را باز کرده و با پیکر بی‌جان وی مواجه شده اند.

پس از انتشار این خبر بود که موجی از گمانه زنی ها و فرضیه ها در فضای مجازی و رسانه ها شکل گرفت و حتی اخباری از خودکشی و قتل این مجری پرحاشیه و اسبق رسانه ملی نیز منتشر شد، اما این اخبار با واکنش سرپرست دادسرای جنایی تهران روبرو شده و وی تمام این اخبار و فرضیه ها را رد کرده است.

بر همین اساس قاضی محمد شهریاری از حضور بازپرس در صحنه فوت نامداری خبر داد و گفت: پس از اعلام خبر کشف جسد این مجری، کارشناس پزشکی قانونی در محل حادثه حاضر و بررسی‌ها برای مشخص شدن علت فوت وی آغاز شد که در این بررسی های اولیه اثری از جراحت و اصابت چاقو بر پیکر وی مشاهده نشد.

وی افزود: اخبار منتشرشده در زمینه خودکشی نامداری هنوز تأیید نمی‌شود و علت مرگ پس از بررسی کارشناسی و کالبدشکافی مشخص خواهد شد.

گفتنی است بررسی‌های اولیه نشان داده آزاده نامداری ۴۸ ساعت پیش از کشف جسدش فوت کرده و گفته می‌شود همسر و فرزند آزاده نامداری در سفر به شمال حضور داشتند.


برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار