1403/02/31

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/31

-

دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو با ۵۳ فقره سرقت در تبریز

کد خبر : 6505
18:00
1403/02/19

سونیوز: فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو با ۵۳ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهر تبریز خبر داد.

به گزارش سونیوز، سردار علی محمدی در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان و اعلام شکایت مبنی بر سرقت لوازم داخل خودرو، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار گارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 
او افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل‌های وقوع جرم و بررسی صحنه‌های سرقت دریافتند که تمامی این سرقت‌ها به یک شیوه صورت گرفته است و در ادامه با جمع آوری آثار و ادله لازم در کمترین زمان ممکن توانستند هویت ۲ نفر که در این سرقت‌ها دست داشتند را به دست آورند.
 
او ادامه داد: با مشخص شدن هویت اصلی سارقان، متهمان در رصد هوشمندانه کارآگاهان قرار گرفته و سرانجام در طی دو عملیات ضربتی جداگانه در مخفیگاه خود دستگیر شدند.
 
سردار محمدی تصریح کرد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد سارقان دستگیر شده دارای چندین فقره سابقه کیفری موثر در رابطه با سرقت بوده و علیرغم اینکه در ابتدا دستگیری موارد اتهامی را انکار می‌کردند، پس از مواجهه با شواهد و مستندات ارائه شده توسط کارآگاهان ناچار لب به اعتراف گشودند و به ۵۳ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهر تبریز اعتراف کردند.
 
او با اشاره به دستگیری مالخر در این رابطه و کشف اموال مسروقه و شناسایی مال باختگان، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار متناسب روانه زندان شدند.
 
انتهای پیام
 

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار