1403/02/31

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/31

-

تبلیغ وام‌های کم بهره و فوری، شیوه جدید کلاهبرداری

کد خبر : 6503
15:21
1403/02/19

سونیوز: دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان تبریز گفت: تبلیغ وام های کم بهره و فوری در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی شیوه جدید کلاهبرداری است و مردم به هیچ عنوان در دام این عده فرصت طلب نیفتند.

به گزارش سونیوز، بابک محبوب علیلو روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به تشدید چنین تبلیغاتی در فضای اجتماعی، نسبت به فعالیت اشخاصی که در قالب عناوین فریبنده‌ و شرکت های صوری و جعلی اقدام به کلاهبرداری از منابع مالی مردم می کنند، هشدار داد.
 
او به گزارش‌های رسیده از شهروندان تبریزی و نیز تشکیل پرونده های قضایی در شعب دادسرا درباره موضوع فوق اشاره و اظهار کرد: برخی افراد با عناوین شرکتی صوری در قالب اعطای وام فوری و ضروری اقدام به کلاهبرداری می کنند که دستکاه قضایی با این عده به شدت برخورد می کند.
 
محبوب علیلو ادامه داد: شهروندان باید توجه کنند که کلاهبرداران در قالب شرکت های مزبور به تبلیغ و اعطای وام ضروری و فوری در کمترین زمان ممکن، نسبت به اخذ کارمزد و چک و سفته، پروانه کسب، فیش حقوقی و گذرنامه و مدارکی از این دست اقدام می‌کنند و پس از مدتی متواری می‌ شوند.
 
او با بیان اینکه منشاء بروز برخی جرایم، اعتماد به مرتکبین است، بر ضرورت هوشیاری مردم برای خنثی کردن اقدام های متقلبانه افراد شیاد و باندهای کلاهبردار تاکید کرد.
 
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی تبریز گفت: شهروندان باید در برابر تبلیغات گسترده کلاهبرداران هوشیار باشند و در دام آنها نیفتند و در صورت مواجهه با چنین آگهی و افراد، برای معرفی و دستگیری آنها در سریع ترین زمان به مراجع قانونی مراجعه کنند.
 
 
انتهای پیام

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار