1403/02/10

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/10

-

بارش‌های رگباری آذربایجان‌شرقی را فرا می‌گیرد

کد خبر : 6289
18:48
1403/01/28

سونیوز: رییس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: از روز جمعه با گذر امواج تراز میانی جو، بارش‌های رگباری به ویژه در بعد از ظهر این استان را فرا می‌گیرد و احتمال سیلابی شدن رودخانه های استان وجود دارد.

به گزارش سونیوز، محمد امیدفر، روز سه شنبه در گفت و گویی، افزود: بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، فعالیت این سامانه بارشی موجب افزایش ابر، بارش باران و وزش باد ملایم تا متوسط در استان می شود.
 
او با اشاره به تشدید فعالیت این سامانه بارشی در اثر شرایط فصلی و محلی، اظهار کرد: بر این اساس احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها وجود دارد.
 
رییس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: تا روز جمعه جوی پایدار در استان حاکم بوده و دمای هوای استان به صورت نسبی افزایش می یابد.
 
امیدفر، ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته میانه با دمای ۲۵ درجه بالای صفر گرمترین و سراب با دمای صفر درجه سردترین شهر استا بودند و دمای تبریز در گرمترین زمان به ۲۰ درجه و در خنک ترین زمان به هفت درجه سانتی گراد بالای صفر رسید.
 
او یادآور شد: دمای فعلی تبریز (۱۱ و ۳۰ دقیقه) ۱۸ درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه افزایش یافته است.
 
انتهای پیام

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار