1403/02/10

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/10

-

دستگیری سارقی زورگیر با پوشش لباس مامور در تبریز

کد خبر : 6288
18:36
1403/01/28

سونیوز: رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری سارقی زورگیر خبر داد که تحت پوشش ماموران پلیس آگاهی ، سپاه و بسیج از شهروندان تبریز با تهدید سلاح سرد اقدام به اخاذی و سرقت می کرد.

به گزارش سونیوز، سرهنگ "محمدتقی سلطانی" گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه سه نفر ناشناس که خود را ماموران انتظامی و بسیج معرفی نموده و با استفاده از سلاح سرد ، وی را تهدید و اقدام به اخاذی و سرقت کردند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
این مقام انتظامی افزود: پس از وصول پرونده و جمع آوری دلایل و مدارک فنی از صحنه جرم و مسیرهای منتهی به محل وقوع جرم نوع و شماره انتظامی خودرو استخراج و در تحقیقات نامحسوس مشخص شد مالک اصلی ، خودرو را به شخصی با هویت معلوم واگذار کرده است که دارای سابقه متعدد کیفری است.
 
او ادامه داد: کارآگاهان با بررسی مبالغ رد و بدل شده، دریافتند متهم شناسایی شده ، همان شخص است که مبالغ سرقت شده ، به حساب وی منتقل شده است ، که پس از اخذ مجوز از مرجع قضایی با تعقیب و مراقبت های شبانه روزی ، محل اختفاء متهم شناسائی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه دستگیر شد .
 
سرهنگ " سلطانی" اظهار کرد: متهم ابتدا منکر هرگونه ارتکاب سرقت بود که پس از مواجهه با قرائن موجود در پرونده ، در نهایت لب به اعتراف گشود و دیگر همدستانش را معرفی کرد و متعرف شد که در سطح شهر شب هنگام به عنوان مامور پلیس آگاهی ، سپاه و بسیج ، اقدام به اخاذی و سرقت از شهروندان کرده و در صورت مقاومت اشخاص ، آنها را با سلاح سرد تهدید و اقدام به زور گیری کرده است.
 
رئیس پلیس آگاهی استان در پایان با بیان اینکه پرونده به مراجع قضایی ارسال و متهم با قرار قضایی متناسب روانه زندان شد، گفت : با توجه به شناسایی و دستگیری متهم اصلی تحقیقات تکمیلی برای دستگیری دیگر همدستان وی و مشخص شدن علت و انگیزه ارتکاب این جرم خشن ادامه دارد.
 
انتهای پیام

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار