1403/02/11

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/11

-

رد شایعات برکناری خمس

کد خبر : 6255
23:09
1403/01/25

سونیوز: مدیر تیم تراکتور گفت: از شایعات برکناری خمس تعجب زده شدم.

به گزارش سونیوز، سعید مظفری‌زاده در گفت‌وگویی، در رابطه با جلسه سه جانبه امروز (شنبه) مدیرعامل، سرپرست و سرمربی تراکتور اظهار کرد: این جلسه جزو جلسات همیشگی ماست و بعد از هر بازی معمولا جلسه برگزار می‌کنیم که گاهی اعضای هیات مدیره و گاهی مدیرعامل حضور دارد. این بازی با شکست همراه بود و علت شکست و راهکار های بهتر شدن شرایط تیم را مرور کردیم.
 
مدیر تراکتور در پاسخ به این سوال که آیا به خمس اولتیماتوم داده شده است؟ گفت: فوتبال است دیگر. اگر بخواهیم برای هر بازی اولتیماتوم دهیم باید هر دو سه هفته یک بار مربی عوض کنیم. اولتیماتومی در کار نبود.
 
مظفری‌زاده در پاسخ به این سوال آیا خمس تا پایان فصل در تراکتور می‌ماند؟ گفت: آنقدر این شایعات را می‌شنویم که گاهی خودمان هم تعجب زده می‌شویم. نمی‌دانیم چه کسی این اخبار را منتشر می‌کند. من به شما اطمینان می‌دهم این بحث‌ها درست نیست و بحث اولتیماتوم وجود ندارد.
 
او ادامه داد: باشگاه به کار خودش ادامه می‌دهد و به دنبال ارتقا جایگاه‌مان هستیم و به دنبال این نیستیم که شرایط تیممان را خراب کنیم. تلاش می‌کنیم این ۶ هفته را طوری سپری کنیم که جایگاه مان بهتر شود. تعییر و تحولی نداریم و خمس تا پایان فصل در تراکتور حضور دارد.
 
مدیر تراکتور درباره استعفای محمد نصرتی نیز گفت: استعفایش را مطرح کرده، اما امروز راجع بهش صحبتی نشد و مدیرعامل و هیات مدیره باید درباره این موضوع تصمیم‌گیری کنند.
 
انتهای پیام
 
 

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار