1403/02/10

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/10

-

حمله اسرائیل به سفارت خانه‌ی ایران نشان از ضعف است

کد خبر : 6228
14:51
1403/01/22

سونیوز: نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی‌ به نابودی اسرائیل تاکید کرد و افزود: رژیم صهیونیستی اکنون با مخمصه‌ای به نام فروپاشی تدریجی مواجه شده است و این رژیم به دنبال خروج از بحران و تغییر زمین بازی است و جنایت حمله به سفارت ایران در دمشق و شهادت فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همین هدف صورت گرفت.

به گزارش سونیوز، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم روز چهارشنبه ۲۲ فروردین ماه در خطبه های نماز عید سعید فطر تبریز به شکست رژیم وحشی صهیونیستی و نتانیاهو در رسیدن به اهداف خود در غزه تاکید کرد و گفت: شکست این رژیم جعلی در جنگ غزه و عدم تحقق اهداف سه گانه اشغال غزه، نابودی حماس و آزادی اسرا سبب شده تا این رژیم جعلی با بحران مزمن فروپاشی تدریجی قرار گیرد.
 
او به تجاوز ۱۳ فروردین رژیم غاصب صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق اشاره کرد و افزود: حمله به کنسولگری کشوری دیگر در خاک کشور ثالث بدعتی جدید در جنگ سیاسی و نظامی به شمار می‌رود که جسارت رژیم جعلی صهیونیستی برای ارتکاب این جنایت، ریشه در قدرت نظامی آن ندارد چرا که سفارتخانه‌های هر کشور بی‌دفاع‌ترین محدوده قلمرو هر کشور محسوب می‌شوند و قطعا این حمله رژیم صهیونیستی از روی قوت و قدرت نیست و نشان دهنده ضعف است و دیگر چاره ای برای جبران شکست‌ها ندارند.
 
او تصریح کرد: جنایت اخیر نقض اصول بوده و نه تنها یک جنایت بلکه یک جرم آشکار است و مجازات مجرم نیز لازم است و در این راستا نیز طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب رژیم صهیونسیتی از این جنایت پشیمان خواهد شد.
 
آل‌هاشم ضمن اشاره به هفته گرامی‌داشت ارتش به اهمیت و جایگاه ارتش جمهوری اسلامی از منظر امام خمینی(ره) تاکید کرد و گفت: اوایل انقلاب امام خمینی(ره) با توطئه و دسیسه‌های دشمنان که می‌خواستند ارتش را منحل کنند ایستادگی کرد و با دوراندیشی، شناخت خوبی از بدنه ارتش داشتند که در این راه نیز ارتشیان در دوران دفاع مقدس ۴۸ هزار شهید را تقدیم انقلاب، ایران اسلامی و مردم کردند.
 
او ادامه داد: ارتش سه روز قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با بیعت تاریخی خود با امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی پیوند خورد که این امر در طول هشت سال جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی خودش را نشان داد و در این راستا نیز مقام معظم نیز ارتش را ارتش حزب‌الله و شجره طیبه نامیدند و این افتخاری برای ارتش است.
 
امام جمعه تبریز در بخشی دیگر از خطبه، عید فطر را جایزه الهی برای بندگانی که یک ماه عبادت و بندگی خدا را کردند عنوان کرد و گفت: طبق فرمایش خداوند متعال، در عید سعید فطر خداوند برای بندگان خود نعمات دنیوی و اخروی عطا می‌کند.
 
او مهم‌ترین هدیه فطر از طرف پروردگار عالم را پوشاندن عیوب و گناهان بندگان دانست و افزود: خداوند گناهان و معاصی بندگانی که نماز و روزه گرفتند، دعا خوانده و بندگی خدا را کرده‌اند، می‌پوشاند. 
 
نماینده ولی‌فقیه در استان از حضور پرشور مردم استان در مراسمات مذهبی، مساجد و هیأت ها ابراز قدردانی کرد و گفت: ملت آذربایجان با حضور خود در راهپیمایی روز قدس، مراسمات لیالی قدر، اعتکاف رمضانی و عزاداری‌ها در شهر و روستاهای مختلف حضور پرشوری داشته و بار دیگر هویت دینی و ملی را اثبات کردند.
 
شایان به ذکر است که نماز عید سعید فطر به امامت نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز با حضور پرشور مردم در مصلای اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد.
 
انتهای پیام

 

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار