1403/02/13

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/13

-

مربی تراکتور: هوادان تا سوت پایان بازی، تیم را حمایت کنند

کد خبر : 6164
15:17
1403/01/14

سونیوز: مربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه می توانیم سپاهان را شکست دهیم، و نتیجه بازی فردا مسیر تیم را در ادامه فصل مشخص می کند، گفت: نگران داوری در بازی فردا برابر سپاهان نیستم چون با شکست سپاهان شخصیت قهرمانی به خود می گیریم.

به گزارش سونیوز، محمد نصرتی روز سه شنبه که بجای پاکو خمز در نشست خبری قبل از بازی تیم‌های تراکتور و سپاهان حاضر شده بود، اظهار کرد: ما بازی رفت با سپاهان را واگذار کردیم و از همان دیدار نکاتی برداشت کرده‌ایم، هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشیم و فردا روز خوبی باشد.
 
او با بیان اینکه تراکتوری‌ها به حاشیه‌ها و مصاحبه‌های قبل از بازی سپاهانی‌ها توجهی ندارند، گفت: در بازی قبلی ما با سپاهان در تبریز اتفاقات خاصی رخ نداد و البته حساسیت بازی ایجاب می کند که آنها چنین حرف‌هایی بزنند به نظر من توانایی تیم ها در داخل زمین دیده می شود و اکنون زمان چنین مصاحبه‌هایی گذشته است.
 
او اظهار کرد: هواداران هم می‌دانند بازی حساس است و فکر می‌کنم حضور بی‌نظیری همچون بازی به یادماندنی مقابل فجر سپاسی خواهند داشت.
 
نصرتی از هواداران خواست از همان لحظه اول تا سوت پایان بازی از تیم حمایت کنند.
 
نصرتی با بیان اینکه امکان دارد در جریان بازی اتفاقاتی رخ دهد، گفت: هواداران نباید دلسرد شوند و در طول ۹۰ دقیقه مثل همیشه یار دوازدهم باشند تا بتوانیم با نتیجه خوب در کورس قهرمانی بمانیم و به قهرمانی که خواسته قلبی همه‌ ماست، دست یابیم.
 
او با بیان اینکه شرایط تراکتور بسیار خوب بوده و همه آماده هستند، گفت: محروم نداریم و ۲ بازیکن مصدومیت جزئی دارند که با تیم تمرین کرده‌اند.
 
نصرتی در خصوص سخنان مسوولان سپاهان در مورد بازی قبل، گفت: به نظرم زمان چنین حرف‌هایی گذشته و عملکرد فنی تیم‌ها در داخل زمین، شایستگی‌ها را نشان می‌دهد.
 
او در مورد داوری بازی فردا اظهار کرد: ما نگران داوری نیستیم، داوران کار خودشان را انجام می‌دهند و مشکلی از این حیث نداریم.
 
مربی تراکتور در خصوص ضرورت استفاده از VAR در دیدارهای حساس، گفت: آوردن VAR به همین آسانی نیست. ورزشگاه‌ها باید از حیث تعداد دوربین‌ و محل فیلم‌برداری استاندارد شوند. ما از همان ابتدای فصل خواستار VAR شدیم.
 
انتهای پیام
 

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار