1403/02/11

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/11

-

تحلیل خبر

پیدا کنید پرتقال فروش را

کد خبر : 6155
16:58
1403/01/12

سونیوز: تناقض در اطلاع رسانی و تصمیم گیری جهت تعطیلی اماکن تفریحی و گردشگری در روز طبیعت سال جاری با حرف و حدیث های زیادی همراه است.

برخی فرمانداری ها و شهرداری های کشور، اطلاعیه تعطیلی اماکن تفریحی و گردشگری را در روز طبیعت، طبق دستورالعمل بالادستی صادر کرده بودند و خبرگزاری صدا و‌سیما  نیز به نقل از وزرات کشور اعلام کرده بود که در روز ۱۳ فرودین، پارک ها، ‌بوستان ها و تفرجگاه ها به دلیل تقارن با ۲۱ رمضان تعطیل است. در حالی که این اقدام مورد انتقاد عده زیادی از شهروندان قرار گرفت، وزیر کشور امروز خبر تعطیلی پارک ها و بوستان های کشور را توطئه رسانه ای دشمنان خواند و این خبر مهم را با انتشار یک توییت در پلتفرم فیلتر شده ایکس تکذیب کرد.
 
حال پیدا کنید پرتقال فروش ( دشمن ) را !

ناگفته نماند، انتشار چنین خبری در صورت موثق بودن یا نبودن می‌تواند تبعات سیاسی و اجتماعی برای کشور داشته باشد و بایستی صدا وسیما و‌ وزارت کشور نسبت به این تناقض ها شفاف سازی کنند .

ضمنا بهتر است وزارت کشور به جای تصمیم گیری و تعیین تکلیف برای تفریح مردمی که همواره به مقدسات خود احترام گذاشته است، به فکر مدیریت و برنامه ریزی جهت جلوگیری‌ از تنش های آبی احتمالی پیش رو  بین استان ها باشد.

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار