1403/02/08

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/08

-

رد رشوه ۶۴ سکه بهار آزادی توسط مامور پليس آگاهی مراغه

کد خبر : 6085
17:31
1402/12/28

سونیوز: فرمانده انتظامي استان آذربایجان شرقی از رد رشوه ۶۴ سکه بهار آزادی و ۵۰۰ دلار توسط ماموران وظيفه شناس پليس آگاهی شهرستان مراغه خبر داد.

به گزارش سونیوز، علي محمدي امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پليس آگاهي شهرستان مراغه بررسي پرونده باند کلاهبرداري ميلياردي را دستور کار خود قرار دادند.
 
او در ادامه با اشاره به اينکه سرکرده باند کلاهبرداري در يکي از استان هاي مرکزي شناسايي شد،افزود: ماموران پليس آگاهي مراغه پس از اخذ نيابت قضایی متهم را در يک عمليات غافلگيرانه دستگير که متهم جهت رهايي از دست ماموران تعداد 64 سکه بهار آزادی و 500 دلار رشوه پيشنهاد کرد.
 
محمدی تصريح کرد: ماموران وظيفه شناس ضمن امتناع از قبول رشوه در کمال صحت و درستي وجه پيشنهاد شده را صورتجلسه و ضميمه پرونده کرده و متهم را جهت سير مراحل قانوني به دادسرا تحويل دادند.
 
فرمانده انتظامي استان با بيان اينكه صداقت و امانتداري در مسائل مادي و معنوي از جمله شاخصه هاي آشکار پليس اسلامي است، عنوان کرد: به منظور ترويج فرهنگ خودکنترلي، ارتقاء صحت عمل و ارج نهادن به اين عمل خداپسندانه و الگوسازي رفتارهاي شايسته، از اين مدافعان امنيت تشکر و قدرداني شد.
 
انتهای پیام 

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار