1403/02/21

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/21

-

مردم هم فقرزدایی کنند

کد خبر : 604
15:37
1399/12/27

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:باید تلاش کنیم کار را به مردم واگذار کنیم تا مردم در صحنه مجاهدت برای فقرزدایی و توانمند سازی حضور پیدا کنند.

به گزارش سونیوز به نقل از شبکه خبر، محمد باقر قالیباف امروز در مراسم افتتاح چهار هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در پیشوای ورامین اظهار داشت: امروز اگر شاهد مشکلات هستیم و این مشکلات اقتصادی باعث می‌شود که بخشی از مردم عزیز ما به زحمت بیفتند و فقر بر زندگی آن‌ها سلطه پیدا کند، اول باید بپذیریم که این نتیجه ناکارآمدی و ضعف ما در کارهاست.

وی اضافه کرد: نباید این را به گردن کس دیگری بیندازیم و بنده و امثال بنده در دنیا و آخرت در مقابل یکایک آن‌ها مسئولیم و باید عاقلانه، مجاهدانه و مخلصانه تلاش کنیم؛ چون این کشور آن قدر ظرفیت و امکانات دارد که مردم ما به این زحمت و سختی نیفتند.

قالیباف افزود: باید تلاش کنیم کار را به مردم واگذار کنیم تا مردم در صحنه این مجاهدت برای فقرزدایی و توانمند سازی حضور پیدا کنند. فرق ماهوی ما به عنوان یک کشور اسلامی با دیگر کشور‌ها در همین است که در کشور‌هایی که مبتنی بر فرهنگ غرب است بیشتر فردمحوری کار‌ها دنبال می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در جامعه اسلامی وقتی بحث از مواسات و کمک می‌شود باید این به عنوان یک حرکت اجتماعی موضوعیت پیدا کند.


برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار