1403/02/22

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/22

-

یک کشته و یک مصدوم در تصادف آزاد راه تبریز - زنجان

کد خبر : 6028
13:29
1402/12/22

سونیوز: بر اثر برخورد و واژگونی ۲ دستگاه کامیونت در آزاد راه پیامبر اعظم(ص) در محور زنجان - تبریز، یک نفر جان باخت و یک نفر دیگر مصدوم شد.

به گزارش سونیوز، رئیس جمعیت هلال احمر بستان‌آباد گفت: صبح امروز سه شنبه مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان (eoc)، خبر واژگونی ۲ دستگاه کامیونت در آزاد راه پیامبر اعظم(ص)، در محدوده ۶۵ کیلومتر مانده به تبریز را اعلام کرد.
 
علی مرسلی افزود: در کمترین زمان، یک تیم امداد و نجات از پایگاه سیدالشهدا با خودروی نجات به همراه سه نجاتگر به محل حادثه اعزام شدند؛ که پس از حضور در صحنه و ارزیابی اولیه، یک فوتی و یک مصدوم در صحنه حادثه مشاهده شد.
 
او ادامه داد: بر اساس برآوردهای احتمالی اولیه، به علت خواب آلودگی یکی از رانندگان، ۲ خودرو به یکدیگر برخورد کرده و در دره کم عمق خارج از آزادراه، واژگون می شوند.
 
رئیس جمعیت هلال احمر بستان‌آباد اعلام کرد: در این حادثه، از ۲ راننده کامیونت، یک نفر مصدوم شده بود که بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی توسط کارشناسان اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافت و راننده دیگر، که مرد ۵۶ ساله بود، فوت کرده بود و بعد از رهاسازی توسط نجاتگران هلال احمر، جهت انجام مراحل قانونی تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه شد.
 
انتهای پیام
 

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار