1403/02/09

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/09

-

آذربایجان‌شرقی صدرنشین حوادث چهارشنبه آخر سال

کد خبر : 6026
12:39
1402/12/22

سونیوز: رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام کرد: آذربایجان شرقی با ثبت تعداد ۸۰ نفر مصدوم بر اثر آتش سوزی و ترقه بازی، صدرنشین حوادث چهارشنبه آخر سال است.

به گزارش سونیوز، اصغر جعفری روحی روز سه شنبه در گفت وگویی، افزود: در روزهای اخیر حوادث اورژانسی ناشی از انفجار مواد محترقه در آذربایجان شرقی روند افزایشی نسبت به سال های گذشته دارد، به گونه ای که از بهمن ماه تاکنون با ۸۰ نفر مصدوم و یک نفر فوتی در رده اول این حوادث در سطح کشور قرار گرفته است.
 
او میزان افزایش حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال در آذربایجان شرقی نسبت به سال قبل را ۳۰ درصد اعلام کرد.
 
جعفری روحی با اشاره به اینکه در هفته گذشته به دلیل انفجار شدید مواد محترقه در شهرستان بناب، یک نفر به دلیل شدت جراحت وارده جان خود را از دست داد، اظهار کرد: از مجموع مصدومان حوادث اخیر تعداد هشت نفر هم اکنون در مراکز درمانی و بیمارستانی آذربایجان شرقی تحت مراقبت و درمان هستند و بقیه نفرات به صورت سرپایی مداوا شده و به منازل خود بازگشته اند.
 
او بیشترین صدمات ناشی از انفجار مواد محترقه را مربوط به دست و چشم دانست و از خانواده ها درخواست کرد تا بیش از پیش مراقب فرزندان خود به خصوص در سنین نوجوانی باشند، چون کوچکترین تعلل و بی توجهی به موارد امینی منجر به بروز انواع حوادث و تلخکامی ها می شود.
 
انتهای پیام
 

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار