1403/02/08

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/08

-

کشف ۲۰۰ کیلوگرم مواد اولیه بمب دست‌ساز در مراغه

کد خبر : 6018
13:41
1402/12/21

سونیوز: فرمانده انتظامی مراغه با تاکید بر اینکه نگاه پلیس به چهارشنبه آخر سال اجتماعی است نه امنیتی، بیان کرد: ۲۰۰ کیلوگرم مواد اولیه بمب دست‌ساز و سه کارگاه زیرزمینی طی روزهای گذشته کشف شد تا از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری شود.

به گزارش سونیوز، سرهنگ توحید فارسی روز دوشنبه در جمع اصحاب رسانه این شهرستان افزود: همچنین تاکنون بیش از هشت هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در این شهرستان کشف و ضبط شده است که در مقایسه با سال قبل افزایش چشمگیر دارد.‌
 
او به دستگیری ۲۱ نفر از توزیع‌کنندگان مواد محترقه غیرمجاز و سازندگان بمب‌های دستی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: حفظ امنیت در روزهای پایانی سال و حفظ قداست ماه مبارک رمضان در اولویت پلیس قرار دارد.
 
به گفته فرمانده انتظامی مراغه در مسیرهای تجمع مردم طی آیین چهارشنبه‌سوری، تدابیر ترافیکی و انتظامی با همکاری اورژانس و آتش‌نشانی اتخاذ شده تا از جان مردم محافظت شود.
 
سرهنگ فارسی ادامه داد: پلیس به هیچ وجه مخالف شادی مردم در چهارشنبه آخر سال نیست اما برای پیشگیری از وقوع حوادث دغدغه دارد و اگر آیین چهارشنبه‌سوری محله‌محور و خانواده‌محور باشد، از وقوع بسیاری از حوادث پیشگیری می‌شود.
 
او با اشاره به اینکه نقش رسانه در ارتقای احساس امنیت شهروندان بسیار برجسته است و اطلاع‌رسانی دقیق و انعکاس خدمات پلیس نقش مهمی در این زمینه دارد، بیان کرد: رسانه‌ها از سهامداران تولید امنیت هستند.
 
او با بیان اینکه فرهنگ‌سازی در خصوص مسایل اجتماعی، انتظامی و ترافیکی از اولویت‌های کاری پلیس است، اضافه کرد: مقابله با جنگ نرم و حراست از آرمان‌های انقلاب نیز از اهداف مشترک تعامل پلیس با رسانه‌ها به شمار می‌رود.
 
انتهای پیام
 

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار