1403/02/27

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/27

-

روحانی تاکید کرد:

ننگ ابدی تاریخ بر مسببان تاخیر در لغو تحریم

کد خبر : 597
12:08
1399/12/27

رییس جمهور گفت: هر جناح، جریان و گروهی که برداشتن تحریم‌ها را یک ساعت به عقب بیندازد، به هر دلیلی باشد، خیانت بزرگ نسبت به ملت ایران است و این ننگ ابدی برای آن جناح، جریان و گروه در تاریخ ایران باقی می‌ماند.

به گزارش سونیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی چهارشنبه در جلسه هیات دولت تاکید کرد: امروز شرایط برای شکسته شدن تحریم از هر زمان دیگر آماده‌تر است.
وی در ادامه ابراز داشت: آمریکایی‌ها بارها اعلام کردند مسیر و دولت قبلی غلط بوده، شکست حداکثری منجر به شکست شده و اعلام کردند می‌خواهند به مسیر تعهد و برجام برگردند. البته حرف ما برای کافی نیست و ما منتظر عمل آنها هستیم.
رییس جمهور با بیان اینکه تاخیر در برداشتن تحریم خیانت است، عنوان کرد: هر جناح، جریان و گروهی که برداشتن تحریم‌ها را یک ساعت به عقب بیندازد، به هر دلیلی باشد، خیانت بزرگ نسبت به ملت ایران است و این ننگ ابدی برای آن جناح، جریان و گروه در تاریخ ایران باقی می‌ماند.
وی تحریم را تضییع حقوق مردم برشمرد و یادآور شد: باید جلوی تضییع حقوق مردم را بگیریم. امیدواریم اقلیتی که در راه سنگ‌اندازی در انجام این کار هستند، در ایام ماه شعبان توبه کنند.
روحانی خاطر نشان کرد: در آستانه عید هستیم و عیدی که به مردم می‌دهند، این است که دست از تخریب بردارند، دولت هم بلد است، هم می‌داند و هم قادر است این تحریم را پایان دهد.
رییس جمهور با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در سال آینده بیان کرد: سال آینده کار بسیار مهمی داریم و باید دست به دست هم بدهیم و آن، انتخابات باشکوه در ۱۴۰۰ است. این انتخابات باشکوه تضمینی برای انقلاب، کشور و راه ماست.


برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار