1403/02/22

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/22

-

«موسوی» نماینده حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر را بیشتر بشناسید

کد خبر : 5933
11:04
1402/12/13

سونیوز: فرماندار مراغه و رییس حوزه انتخابیه بیان کرد: «سیدفرید موسوی» با کسب ۳۲ هزار و ۸۷۶ رای، بیشترین آرای حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر را کسب کرد.

به گزارش سونیوز، مرتضی مینویی روز شبه در گفت‌وگویی تعداد آرای ماخوذه در حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر را ۱۲۸ هزار و ۶۴۸ رای عنوان کرد و افزود: میزان مشارکت در این حوزه انتخابیه به ۴۹.۹۲ درصد رسید که از میانگین استانی بالاتر است.
 
رییس حوزه انتخابیه مراغه، عجب‌شیر، سراجو و قلعه‌چای: میزان مشارکت انتخاباتی در این حوزه از متوسط استانی بالاتر است
 
او با بیان اینکه تعداد واجدان شرایط رای در حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر ۲۵۷ هزار و ۷۱۳ نفر است، بیان کرد: هیئت اجرایی در مرکز حوزه انتخابیه، مستقر در فرمانداری مراغه به مدت ۲ روز برای قبول شکایت‌های احتمالی داوطلبان آمادگی دارد.
 
او از داوطلبان این حوزه انتخابیه که در برگزاری باشکوه انتخابات ۱۱ اسفندماه سهیم شدند، قدردانی کرد و افزود: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای بدون‌شک منشا رشد و توسعه روزافزون منطقه خواهد بود و الگویی برای کارهای مشارکتی دیگر در سطح منطقه به شمار می‌رود.
 
فرماندار مراغه همدلی، اتحاد و هم‌افزایی در پاسخگویی به مطالبه‌های به حق مردم منطقه را نیز مورد تاکید قرار داد و افزود: داوطلبان مجلس دوازدهم در این حوزه انتخابیه همانطور که باعث شور و نشاط انتخاباتی شدند، از این پس نیز در کنار یکدیگر و در یک فضای صمیمی برای رشد و توسعه منطقه تلاش کنند.
 
 «موسوی» متولد ۱۳۵۹ در مراغه و نماینده اسبق مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دوره دهم مجلس شورای اسلامی بود.
 
او دارای مدرک دکتری مدیریت و عضو هیات علمی دانشگاه است و فعالیت در شبکه بانکی در سطوح مختلف کارشناسی و مدیریتی در بانک توسعه صادرات ایران از سال ۱۳۸۷ را در سابقه کاری خود دارد.
 
عضویت در هیات مدیره بانک ملی ایران، معاونت کل اعتباری بانک ملی، سرپرستی دبیرخانه بانکداری اسلامی مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران (وابسته به بانک مرکزی)، عضویت در هیئت امنای صندوق توسعه ملی و عضویت در هیئت امنای صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران از دیگر سوابق کاری موسوی است.
 
وی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در لیست ۳۰ نفری «ائتلاف فراگیر: گام دوم» در تهران حضور داشت و توانست با کسب یک میلیون و ۱۲۵ هزار و ۹۹۲ رأی، در رتبه بیست و چهارم تهران، وارد مجلس دهم شود.
 
موسوی طراح اصلاحیه قانون منع بکارگیری بازنشستگان است که با اکثریت ۸۱ درصدی در مجلس شورای اسلامی تصویب شد؛ وی همچنین طرح استقلال مدیریت شهری شهرستان ری را نیز تقدیم مجلس کرده بود.
 
«موسوی» در دیماه سال ۱۳۹۷ طرح «حمایت و تشویق اطلاع‌دهندگان مفاسد اقتصادی و اداری» را تقدیم مجلس کرد و «موسوی» طراح اصلی تشکیل کنسرسیوم بانک ملی بود که توانست ۴۰۰ میلیارد تومان بودجه برای آزادراه مراغه هشترود به تصویب رساند.

انتهای پیام

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار