1403/02/22

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/22

-

شرکت در انتخابات وظیفه ملی و شرعی است

کد خبر : 5914
14:48
1402/12/11

سونیوز: امام جمعه موقت تبریز با اشاره به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری امروز در سراسر کشور در حال برگزاری است، گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب مشوق و انگیزه اصلی برای شرکت گسترده مردم در انتخابات است.

به گزارش سونیوز، حجت الاسلام «مهدی عالی» در خطبه های نماز جمعه امروز تبریز افزود: بر اساس اعلام دست اندرکاران و عوامل اجرایی انتخابات، امنیت و آرامش در فضای انتخابات در سطح استان برقرار است و مردم از اولین ساعات آغاز این حماسه، حضور پرشوری در پای صندوق های رای دارند.
 
او با قدردانی از عوامل اجرایی و افرادی که امنیت و آرامش انتخابات را تامین می کنند، اظهار کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب تداوم اقتدار و امنیت کشور می شود و شرکت در آن وظیفه ملی و شرعی است.
 
امام جمعه موقت تبریز همچنین با قدردانی از مردم استان و کسانی که در ایجاد شور انتخاباتی نقش دارند، گفت: مردم با شرکت در انتخابات، آینده و سرنوشت کشور را رقم می زنند.
 
حجت الاسلام عالی، با اشاره به ادامه جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه، ادامه داد: مردم غزه با وجود مظلومیت، در برابر حملات این رژیم ایستادگی و مقاومت می کنند.
 
او یادآور شد: جنگ غزه موجب شد تا مردم دنیا بیشتر با اسلام و مظلومیت مردم این سرزمین آشنا شوند و در مقابل چهره‌ زشت غرب و جنایتکار رژیم صهیونیستی را بهتر بشناسند.
 
خطیب موقت نماز جمعه تبریز با اشاره به ۱۴ اسفند روز ترویج فرهنگ قرض الحسنه و با تاکید بر لزوم ترویج این فرهنگ در جامعه‌ گفت: قرض الحسنه دارای ارزش اجتماعی و اخلاقی است و موجب می‌شود تا روح برادری در جامعه رواج یابد و جامعه از ربا در امان بماند.
 
حجت الاسلام عالی، با انتقاد از رباخواری بعضی از بانک‌ها در کشور، افزود: برای جلوگیری از این کار باید راهکار اساسی ارایه شود و ترویج فرهنگ قرض الحسنه از جمله راهکارهای مقابله با این موضوع است.
 
او همچنین با اشاره به روز درختکاری، اظهار کرد: نحوه و گسترش ساختمان سازی در شهرهای کشور در شان جامعه‌ اسلامی نیست و باید توجه به فضای سبز و درختکاری برای تولید اکسیژن بیشتر گسترش یابد.
 
انتهای پیام
 

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار