1403/03/01

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/03/01

-

کیت‌های تشخیص سریع کرونا رونمایی شد

کد خبر : 584
13:50
1399/12/26

کیت‌های تشخیص سریع بیماری کووید ۱۹ کرونا با حضور فرمانده کل سپاه در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله رونمایی شد.

 به گزارش سونیوز، این کیت‌ها شامل کیت تشخیص سریع آنتی بادی‌های آی جی جی و آی جی ام کووید ۱۹ است که در مدت ۱۰ دقیقه توانایی تشخیص بیماری را فراهم می‌آورد. 
فرمانده کل سپاه در مراسم رونمایی از این کیت‌ها با تقدیر از تلاش‌های خستگی ناپذیر کادر سلامت، گفت: این دستاورد‌های ما در مقابله با بیماری کووید ۱۹ در حالی به دست آمد که دنیا منتظر زانو زدن ما در مقابل این بیماری بود، ولی دستان پرتوان و دانش متخصصان داخلی بیرق افتخار مقابله با بیماری را بلند کردند.
سردار سلامی با تبریک روز پاسدار و روز جانباز و همچنین ولادت امام سجاد(ع) افزود: پاسداری ما ریشه در حادثه بزرگ عاشورا دارد و ما در تفکر خود همواره به حضرت اباعبدالله الحسین تاسی می‌کنیم.
وی با تاکید بر این که دانشگاه بقیه الله برند انقلاب اسلامی است و باید متناسب با صاحب نامش باشد، ادامه داد: دانشگاه بقیه الله علاوه بر این که خودش از دانش روز به دنیا استفاده می‌کند باید در تولید علم و دانش نقش مهمی ایفا کند و به روزترین تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی مجهز شود و مرکز تربیت متخصصان باشد.
سلامی با اعلام حمایت همه جانبه از دانشگاه برای تهیه امکانات علمی، پژوهشی، تحقیقاتی و رفاهی گفت: امروز دانشگاه بقیه الله در خط مقدم است و امید مردم است.

برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار