1403/02/26

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/26

-

کشف هفت دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در مراغه

کد خبر : 5793
17:41
1402/11/29

سونیوز: فرمانده انتظامی مراغه به کشف سه دستگاه خودرو سواری، یک دستگاه وانت نیسان و سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان اشاره و بیان کرد: ۲ نفر سارق نیز در زمینه دستگیر شدند.

به گزارش سونیوز، سرهنگ «توحید فارسی» روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود: ماموران پلیس آگاهی، کلانتری‌های ۱۱ و ۱۲ و پاسگاه آیت‌الله غفاری و پاسگاه خداجو با اجرای طرح مقابله و پیشگیری از سرقت توانستند این وسایل نقلیه سرقتی را کشف کنند.
 
او اضافه کرد: با اجرای این طرح، خودروها و موتورسیکلت‌های مشکوک در منطقه مورد بررسی قرار گرفتند و چهار دستگاه خودرو سواری سمند، پژو، پراید و وانت نیسان و سه دستگاه موتورسیکلت مشکوک همراه با ۲ نفر سارق برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی ارجاع داده شدند.
 
سرهنگ «فارسی» ادامه داد: پس از احراز هویت مالکان وسایط نقلیه، اموال مکشوفه به مالکانشان تحویل شد و سارقان نیز پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.
 
فرمانده انتظامی مراغه در خصوص پیشگیری از سرقت موتورسیکلت بیان کرد: قفل کردن موتورسیکلت، پارک کردن در محل ایمن، خاموش کردن موتور حین ترک آن، عدم فراموشی سویچ بر روی موتورسیکلت، قفل و زنجیر کردن موتور سیکلت، استفاده از قفل فرمان و به کار بردن قفل سویچ از جمله این توصیه‌هاست.
 
او در خصوص هشدارهای پلیسی در خصوص پیشگیری از سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو نیز بیان کرد: رانندگان، سوییچ اتومبیل را روی درب و داخل خودرو جا نگذارند و هنگام ترک اتومبیل از بسته بودن درها و شیشه‌ها اطمینان حاصل کنند.
 
او همچنین توصیه کرد که از پارک کردن اتومبیل خود در نقاط خلوت و تاریک خودداری کرده و اتومبیل خود را به وسایل ایمنی و بازدارنده تجهیز کنیم.
 
فرمانده انتظامی مراغه همچنین توصیه کرد که اتومبیل خود را حتی برای لحظه کوتاه با موتور روشن ترک نکنیم.
 
انتهای پیام

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار