1403/02/25

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/25

-

تداوم فعالیت سامانه‌ی بارشی در آذربایجان شرقی تا شب یکشنبه

کد خبر : 5781
17:00
1402/11/28

سونیوز: رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان از تداوم فعالیت سامانه‌ی بارشی در آذربایجان شرقی، خبر داد.

به گزارش سونیوز، محمد امیدفر، در گفت‌وگویی، در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای استان، اظهار کرد: فعالیت سامانه‌ی بارشی تا شب یکشنبه ادامه دارد، شدت فعالیت این سامانه در نیمه‌ی جنوبی استان بیشتر خواهد بود.
 
او ادامه داد: بارش‌ها در نواحی گرمسیر به صورت باران و در نواحی سردسیر به صورت بارش برف خواهد بود و از شب یکشنبه از شدت سامانه بارشی به تدریج کاسته می‌شود.
 
او بیان کرد: طی هفته‌ی جاری در بعضی از روزها به خصوص روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه گذر امواج تراز میامی جو موجب ناپایداری و بارش‌های پراکنده باران برف در استان می‌شود.
 
امیدفر در خصوص وضعیت دمایی در استان توضیح داد: تا روز یکشنبه کاهش نسبی دما روی خواهد داد و از روز یکشنبه به بعد تغییرات دمایی قابل ملاحظه‌ای پیش‌بینی نمی‌شود.
 
رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان در خصوص دمای تبریز طی ۲۴ ساعت گذشته خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشینه و کمینه دمای تبریز به ترتیب ۹ و سه درجه بالای صفر بوده و دمای فعلی نیز ۶ درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است.
 
او در خصوص سردترین و گرم‌ترین شهر استان بیان کرد: هریس با دمای صفر درجه سردترین و جلفا با دمای ۱۵ درجه بالای صفر گرم‌ترین شهر استان گزارش شده و بیشترین میزان بارش نیز طی ۲۴ ساعت گذشته از شهرستان بستان‌آباد به مقدار ۱۵.۲ میلی متر گزارش شده است.
 
انتهای پیام 

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار