1403/02/28

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/28

-

دستگیری ۵ نفر سوداگر مرگ در تبریز

کد خبر : 5682
09:20
1402/11/16

سونیوز: فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از کشف ۶۶۰گرم شیشه و هروئین و دستگیری ۵ نفر سوداگر مرگ در ۲ عملیات جداگانه خبر داد.

به گزارش سونیوز، سرهنگ یداله جهان آرا در گفت‌وگو با خبرنگاران، اعلام کرد: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده از معتادان و تشدید مقابله با توزیع کنندگان و خرده فروشان موادمخدر موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی کلانتری ۲۲ شهرستان تبریز قرار گرفت.
 
او افزود: با انجام اقدامات، تحقیقات فنی و پلیسی با هماهنگی مرجع قضایی ۲نفر از فروشندگان موادمخدر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر و به کلانتری دلالت دادند.
 
او در ادامه گفت: ماموران پس از بازجویی و شناسایی محل اختفاء متهم، مقدار ۵۰۰ گرم شیشه و تعدادی لوله‌های پایپ کشف کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان تبریز بیان کرد: ماموران کلانتری ۲۲ طالقانی در یک عملیات جداگانه دیگر مقدار ۱۶۰ گرم شیشه و هروئین و سه‌نفر توزیع کننده و تعدادی لوله پایپ و سلاح سرد کشف و همچنین سه‌دستگاه خودرو توقیف کردند.
 
او در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: پلیس از هیچ تلاشی در جهت مقابله با سوداگران مرگ و بالا بردن احساس امنیت و ایجاد امنیت در جامعه فروگذار نخواهد کرد و از همشهریان خواست هرگونه موارد مشکوک را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.
 
انتهای پیام

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار